صرافی کوین بیس تبدیل تتر به USDC را رایگان کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس تبدیل تتر به USDC را رایگان کرد در یک پست وبلاگ جدید، صرافی کوین بیس، کاربران را تشویق کرد تا با هزینه تبدیل رایگان، استیبل کوین های تتر خود را به USDC تبدیل کنند. در عین حال، این صرافی استیبل کوین USDC را به عنوان «دلار دیجیتال قابل اعتماد و معتبر» معرفی […]

صرافی کوبین بیس

صرافی کوین بیس تبدیل تتر به USDC را رایگان کرد

در یک پست وبلاگ جدید، صرافی کوین بیس، کاربران را تشویق کرد تا با هزینه تبدیل رایگان، استیبل کوین های تتر خود را به USDC تبدیل کنند. در عین حال، این صرافی استیبل کوین USDC را به عنوان «دلار دیجیتال قابل اعتماد و معتبر» معرفی کرد.

این توسعه در بحبوحه جنگ استیبل کوین ها در فضای ارزهای دیجیتال صورت می گیرد. صرافی‌ها برای ادعای تسلط بر استیبل‌کوین‌های بومی خود افزایش می‌یابند. اخیرا، بایننس پشتیبانی از USDC را متوقف کرده و دارایی های مشتری را به صورت خودکار به BUSD استیبل کوین خود تبدیل کرد.

پس از حذف شدن USDC از بایننس، شرکت‌هایی که پیشتاز استفاده ازUSDC  هستند، برنامه‌های جدیدی برای تقویت رشد این استیبل کوین دارند.

فراخوان صرافی کوین بیس برای کنار گذاشتن تتر

استیبل کوینUSDC توسط صرافی کوین بیس تأسیس شد و توسط شرکت وابسته به آن، Circle، در سال 2018 صادر شد. همچنین گواهی‌های ماهانه توسط Grant Thornton LLP، که یکی از بزرگترین شرکت‌های حسابرسی، مالیاتی و مشاوره‌ای آمریکاست، ارائه می شود. از سوی دیگر، تتر با بحث‌هایی همراه شده است که بسیاری از افراد کامیونیتی ارزهای دیجیتال انگ برابر نبودن وثیقه های این شرکت با میزان تتر منتر شده در بازار را می ‌زنند. این شرکت اغلب شک و تردیدهای سرمایه گذاران را رد کرده و معتقد است که ذخایر آن به طور کامل وثیقه شده اند.

استیبل کوین رقیب آن توانسته است از چنین بررسی دقیقی سربلند بیرون بیاید. در واقع، USDC در چهار سال گذشته به یک رقیب جدی برای رهبر تثبیت شده بازار استیبل کوین یعنی تتر تبدیل شده است. تتر با ارزش بازار 65.7 میلیارد دلار بزرگترین استیبل کوین است و پس از آن USDC با 42.7 میلیارد دلار قرار دارد.

ورشکستگی صرافی FTX در سراسر بازار کریپتو مورد توجه قرار گرفته است. آشکار شدن تاثیرات سقوط صرافی FTX و سقوط بهای دومینو وار بعدی، برخی از استیبل کوین ها را در معرض آزمایش قرار داده است، که معمولاً به عنوان پروازی به سوی ایمنی در نظر گرفته می شود. در همین حال، صرافی کوین بیس بر اهمیت اعتماد در اکوسیستم USDC تأکید کرد.

ما بر این باوریم که USD Coin (USDC) یک استیبل کوین قابل اعتماد و معتبر است، بنابراین از امروز از هزینه های مشتریان کوچک در سراسر جهان برای تبدیل USDT به USDC را رایگان می‌کنیم.

سال سخت برای صرافی ها

این حرکت غافلگیرکننده است زیرا میانگین کارمزد تراکنش بخش عمده ای از درآمد صرافی ها را تشکیل می دهد. بازار نزولی در مقایسه با سال گذشته منجر به کاهش تقریباً 50 درصدی در درآمدهای معاملاتی این صرافی شده است. این را برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس در مصاحبه‌ای با  بلومبرگ فاش کرد.

سال گذشته در سال 2021، ما حدود 7 میلیارد دلار درآمد و حدود 4 میلیارد دلار EBITDA مثبت داشتیم، و امسال با کاهش همه چیز، تقریباً به نیمی از آن یا حتی کمتر رسیده ایم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx