ارزهای دیجیتال تا فروردین ۱۴۰۲ صعودی نخواهند شد

صعود ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 679 نفر

ارزهای دیجیتال تا فروردین ۱۴۰۲ صعودی نخواهند شد

هوبی ریسرچ، وابسته به صرافی هوبی گلوبال، در گزارش سالانه جهانی ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ خود تخمین زد که قیمت بیت کوین و اتریوم پس از سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ شروع به افزایش خواهند کرد. .

این شرکت به فروپاشی صرافی FTX اشاره کرد و آن را به عنوان  یکی از فاجعه های دنیای مالی توصیف کرد. از دیگر اتفاقات جهان کریپتو در سال جاری می‌توان به فروپاشی شبکه لونا و ورشکستگی شرکت تری اروز کپیتال اشاره کرد.  صرافی هوبی معتقد است که این رویدادهای نامطلوب باعث می شود تنظیم کننده های جهانی قوانین مربوطه را در این بخش اعمال کنند.

این گزارش همچنین مشخص کرد که ویتنام دارای بالاترین نرخ پذیرش کریپتو (با حدود ۲۰ میلیون کاربر) است و دومین بازار بالغ ارزهای دیجیتال پس از ایالات متحده است.

پیش بینی قیمت هوبی

بر اساس این تحقیق، بازار نزولی بیت کوین و اتریوم ممکن است چند ماه دیگر ادامه داشته باشد، جایی که ارزش دلاری بیت کوین ممکن است تا ۱۳ درصد کاهش یابد، در حالی که اتریوم می تواند تا بیش از ۲۰ درصد هم کاهش یابد. رکود باید در سه ماهه اول سال آینده تثبیت شود، پس از آن صرافی هوبی انتظار دارد بازار ارزهای دیجیتال یک جان تازه بگیرند.

صرافی اعلام کرد که فدرال رزرو قرار است افزایش نرخ بهره را در ابتدای سال ۲۰۲۳ را کند کند، که می تواند یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت رمزارزها باشد.

به عبارت دیگر، سرعت افزایش‌ها کند می‌شود، سخت‌ترین بخش در این چرخه سپری شده و انتهای سیاست‌های پولی تقریباً شکل گرفته است. صرافی هوبی معتقد است که فروپاشی صرافیFTX  آخرین گلوله از زمستان فعلی ارزهای دیجیتال بود. رویدادهای منفی که یک اثر دومینویی را در کل صنعت بوجود آورده است، شامل سقوط استیبل کوین الگوریتمی UST و توکن اصلی آن لونا و همچنین ورشکستگی شرکت تری اروز کپیتال است. به گفته  صرافی هوبی، ناظران جهانی برای جلوگیری از بوجود آمدن چنین مشکلاتی در آینده، اجرای قوانین ارزهای دیجیتال را تسریع خواهند کرد.

عواقب آن در بازار دیده شده است، اثرات به تدریج توسط بازار هضم می شود و در طول نوسانات، که انتظار می رود تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد، یک کف برای بیت کوین وسایر ارزها ایجاد می شود.

ویتنام پیشرو است

گزارش هوبی فعال ترین کشورها در بخش بلاک چین را ارزیابی کرد و ویتنام را رهبر جهانی در پذیرش رمزارزها معرفی کرد. این کشور آسیای جنوب شرقی حدود ۲۰ میلیون کاربر دارد و بعد از ایالات متحده دومین بازار ارزهای دیجیتال بالغ را در اختیار دارد.

دولت محلی اخیراً یک سیاست بدون پول نقد ارائه کرده و یک قانون مالیاتی نسبتاً منعطف را برای تشویق بیشتر به استفاده از ارزهای دیجیتال تنظیم کرده است. در عین حال، سیستم مالی سنتی در منطقه هنوز ابتدایی است و کاربران را به سمت جایگزین کارآمدتر یعنی ارز دیجیتال سوق می دهد. تحقیقات اخیر چین آنالیسس نیز ویتنام را در صدر این فهرست قرار داده است. بر اساس نتایج، ۲۱ درصد از کاربران ویتنامی در دوره ای از زندگی خود از بیت کوین یا آلتکوین ها استفاده کرده یا مالک آن بوده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx