کوین بیس BUSD را از لیست خود حذف می‌کند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 327 نفر

صرافی ارزدیجیتال کوین بیس، معاملات استیبل کوین بایننس (BUSD) را در تاریخ ۱۳ مارس متوقف خواهد کرد. این صرافی کریپتو گفت که تصمیم گرفته شده بر اساس آخرین بررسی استیبل کوینی است که پکسوس اخیراً به دنبال دستور یک مرجع قانونی نیویورک صدور آن را متوقف کرده است.

یکی از سخنگویان کوین بیس به وبسایت دیبلاک گفت: «تصمیم ما برای تعلیق معاملات BUSD بر اساس فرآیندهای نظارت و بررسی داخلی خودمان است. هنگام بررسی BUSD، به این نتیجه رسیدیم که دیگر استانداردهای لیستینگ ما را برآورده نمی کند و به حالت تعلیق در خواهد آمد.»

مشتریان همچنان به وجوه BUSD دسترسی خواهند داشت و می توانند آن را برداشت کنند. صرافی کوین بیس گفت، با این حال، معامله در Coinbase.com (تجارت ساده و پیشرفته)، Coinbase Pro، Coinbase Exchange و Coinbase Prime به حالت تعلیق در خواهد آمد.

پکسوس در اوایل این ماه یک اخطار از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرد که ادعا می کرد BUSD را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده فهرست کرده است. ناشر این استیبل کوین گفت که با دسته بندی SEC “قاطعانه مخالف است” اما در حال “بحث سازنده” با این تنظیم کننده است. این کمپانی همچنین روابط خود را با بایننس قطع نمود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx