سنتیمنت: احتمالا بازار به کف قیمتی خود رسیده است

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 308 نفر

طبق گفته سنتیمنت، شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین، با کاهش ارزش بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های کریپتو، معامله گران به جای سود، با ضرر به فروش دارایی‌های خود می پردازند. این پلتفرم تحلیلی اشاره می‌کند که از نظر تاریخی، زمانی که بیشتر معامله‌گران از پوزیشن‌های خود با ضرر خارج می‌شوند، احتمالا بازار به کف قیمتی خود رسیده است.

سنتیمنت بیت کوین

سنتیمنت نوشت که: «هفته گذشته، اولین هفته‌ در سال ۲۰۲۳ بود که فروشندگان بیشتری بیت کوین و اتریوم‌‎های خود را با ضرر فروخته‌اند. بدین معنی که تعداد آن‌ها از کسانی که پوزیشن‌های خود را با سود بستند بیشتر بوده است.»

احتمال افزایش نرخ بهره برای مدت طولانی‌تر برای مهار تورم باعث شد بیت‌کوین در روز یکشنبه برای سومین هفته متوالی با رنگ قرمز پایان یابد. شاخص تورم کلیدی ایالات متحده بالاتر از میزان پیش بینی شده بود، دلار آمریکا را به بالاترین سطح سال قبل نزدیک کرد، در حالی که ارزش دارایی های پرریسک به طور کلی کاهش یافت. سرکوب نظارتی ایالات متحده که به دنبال شکست صرافی FTX صورت گرفت، بازار ارزهای دیجیتال را تحت فشار قرار داده است. افزایش قیمت بیت کوین در ماه فوریه، در مقایسه با افزایش ۳۹ درصدی ژانویه، واقعا ناچیز است.

در زمان انتشار مقاله، قیمت بیت کوین نزدیک به ۰.۹۳ درصد افزایش یافت و به ۲۳۴۰۲ دلار رسید. به همین ترتیب، اتریوم (ETH) با ۲.۲ درصد افزایش به ۱۶۳۷ دلار رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx