کوین بیس توسط SEC مورد بررسی قرار گرفته است

کوین بیس زیر تححقیقات Sec
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 479 نفر

طبق آخرین گزارش سه ماهه اخیر این شرکت، Coinbase Global که در فهرست نزدک قرار دارد،  کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل فرآیندهای فهرست بندی توکن و برنامه های سهام و محصولات مولد بازده تحت بررسی است. کوین بیس در فرم ۱۰-Q خود گفت: احضاریه های تحقیقاتی و درخواست هایی از SEC برای اسناد و اطلاعات در مورد برنامه های مشتری خاص، عملیات و محصولات آینده موجود و مورد نظر دریافت کرده است.”

کوین بیس اضافه کرد که معتقد نیست تحقیقات قانونی موجود تأثیر مادی نامطلوبی بر امور مالی، عملیات یا جریان نقدی شرکت داشته باشد.
وزارت دادگستری ایالات متحده اخیراً مدیر محصولات Coinbase، Ishan Wahi و برادرش، Nikhil Wahi، را به اتهام کلاهبرداری با سیم دستگیر کرد.
SEC همچنین به طور جداگانه این جفت را به کلاهبرداری از اوراق بهادار در یک پرونده مدنی متهم کرد، که Coinbase آن را “حواس پرتی” نامید و استدلال کرد که دارایی های فهرست شده در بورس آنها اوراق بهادار نیستند.
رگولاتورهای ایالات متحده در حال حاضر با بهترین تعریف دارایی های دیجیتال، با دو لایحه جداگانه طراحی شده برای رسیدگی به این موضوع در ماه های اخیر، دست و پنجه نرم می کنند.
کوین بیس همچنین اخیراً با شرکت مدیریت سرمایه گذاری BlackRock Inc. شریک شد تا به مشتریان سازمانی دسترسی به تجارت و خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را فراهم کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx