اجرای آزمایشی Goerli در اتریوم موفق امیز بود

اجرای Goreil موفقیت امیز بود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 724 نفر

آخرین “اجرای آزمایشی” برای Merge با موفقیت به پایان رسید

ادغام شبکه آزمایشی Goerli امروز در حدود ساعت ۱:۴۵ بامداد UTC با موفقیت اجرا شد. ادغام شبکه آزمایشی گورلی با شبکه آزمایشی پراتر، یک زنجیره فانوس اثبات سهام بود، اجرای آزمایشی نهایی قبل از انجام ادغام واقعی را نشان می‌دهد. ادغام Goerli/Prater زمانی انجام شد که Goerli به درجه سختی کلی ۱۰,۷۹۰,۰۰۰ رسید.

یک ادغام موفق شبکه آزمایشی Goerli قوی‌ترین سیگنالی است که مدت‌ها در انتظار ادغام اتریوم است، که در آن زنجیره اثبات کار فعلی با زنجیره بیکن اثبات سهام «ادغام» می‌شود و گذار خود را به یک Proof- تکمیل می‌کند. شبکه of-Stake، در واقع پاییز امسال برگزار خواهد شد. تیم بیکو، عضو بنیاد اتریوم، در تماس لایه اجماع ماه گذشته پیشنهاد کرد که محتمل ترین تاریخ ۱۹ سپتامبر خواهد بود.

ادغام «مهم‌ترین ارتقا در تاریخ اتریوم» نامیده می‌شود. این مانور فنی پیشرفته شاهد ادغام Proof-of-Work Ethereum Mainnet با Proof-of-Stake Beacon Chain است که در حال حاضر به موازات Mainnet اجرا می شود. هنگامی که ادغام انجام شد، مکانیسم اثبات سهام زنجیره بیکن به‌عنوان موتور تولید بلوک شبکه به‌طور موثر عمل می‌کند.

تاثیر ادغام بر اتریوم

یک ادغام موفق پیامدهای بلندمدت مهمی برای اتریوم دارد، از جمله کاهش ۹۹.۹ درصدی پیش‌بینی شده در مصرف انرژی. همچنین راه را برای اشتراک گذاری هموار می کند، یک راه حل مقیاس پذیر که شامل تقسیم داده های شبکه به قطعات کوچکتر و قابل مدیریت تر است.

تأثیری که ادغام بر ارزش بازار اتریوم خواهد داشت، موضوع گمانه‌زنی‌های شدید است. ویتالیک بوترین ماه گذشته در مصاحبه ای گفت که ادغام هنوز “قیمت گذاری نشده است” و هیجانات پیرامون روایت احتمالاً پس از انجام ادغام مورد توجه قرار خواهد گرفت. در واقع، تحلیلگران JPMorgan در نامه‌ای به مشتریان در روز دوشنبه خاطرنشان کردند که بازار کریپتو ممکن است «یک کف پیدا کرده باشد»، تا حد زیادی به لطف هیجانات پیرامون پیش‌بینی ادغام.

ETH طی ۲۴ ساعت منتهی به ادغام آزمایشی ۱۳ درصد افزایش یافت و در زمان انتشار با قیمت ۱۹۰۷ دلار معامله شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx