کوینکس دچار درگیری‌های نظارتی شده است

صرافی کوینکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 533 نفر

دفتر دادستان کل ایالت نیویورک روز چهارشنبه علیه صرافی رمزارز CoinEx شکایت کرد و استدلال کرد که بر اساس قوانین ایالتی، کوینکس یک کارگزار اوراق بهادار ثبت نشده است.

در این شکایت آمده است که کوینکس قبل از ارائه خدمات در ایالت، به عنوان یک صرافی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و به عنوان یک دلال کالا در کمیسیون معاملات آتی کالا ثبت نشده است. با این وجود، این شرکت در وب سایت خود می‌گوید که یک صرافی است و خدمات مشابهی را ارائه می دهد که بورس اوراق بهادار ملی یا سایر پلت فرم های مشابه ممکن است ارائه دهند.

در این دادخواست ادعا شده بود که CoinEx توکن‌ها و خدمات مختلفی را فهرست کرده است که طبق قوانین ایالتی و با توجه به قانون مارتین نیویورک و قانون تجارت عمومی به عنوان اوراق بهادار یا کالا شناخته می‌شوند. در این پرونده آمده است:

«این توکن‌ها، در چارچوب تعریف قانون مارتین، در دسته کالاها قرار می‌گیرند. کوینکس در تجارت فروش و عرضه کالاها از طریق حساب‌ها، توافق‌نامه‌ها یا قراردادها به حساب‌های نیویورک عمدتاً برای مقاصد سرمایه‌گذاری مشغول است. سودی که در درجه اول از تلاش دیگران به دست می آید.”

کوینکس همچنین از پیروی از احضاریه خودداری کرده است. دفتر دادستان کل ایالت نیویورک به دنبال مسدود کردن آدرس‌های IP محلی کوینکس است و قصد دارد از این طریق انجام هرگونه تجارت در نیویورک را متوقف کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx