همکاری Archblock و چین لینک برای شفافیت بیشتر TUSD

چین لینک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 343 نفر

شرکت حامی استیبل کوین TtueUSD (TUSD) با همکاری اوراکل چین لینک، یک سیستم جدید را فعال کرده است تا قبل از ضرب واحدهای جدید این توکن وابسته به دلار، اطمینان حاصل شود که ذخایر کافی برای آن موجود است.

طبق بیانیه مطبوعاتی چین لینک و Archblock که از TUSD را پشتیبانی می کند، داده های ذخایر مالی توسط یک شرکت حسابداری به نام The Network Firm LLP جمع آوری می شود و سپس از طریق چین لینک به صورت زنجیره‌ای ارائه می شود. نکته کلیدی دریافت اطلاعات از حساب بانکی است که در آن ذخایر استیبل کوین در قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاک چین نگهداری می شود که صدور TUSD جدید را کنترل می کند.

بر اساس این بیانیه، افزودن «قفل کنترل ضرب توکن»، TUSD را به اولین استیبل کوینی تبدیل می‌کند که «به صورت برنامه‌ریزی شده، ضرب توکن‌ها را با راستی‌آزمایی زنجیره‌ایِ ذخایر خارج از زنجیره کنترل می‌کند». این بیانیه اضافه کرد:

«TUSD در حال حاضر در آربیتروم، آوالانچ، شبکه بایننس، کرونوس، اتریوم، فانتوم، هکو، پالیگان، آورا، آپتیمیزم و ترون مستقر است.»

راه‌اندازی سیستم جدید در حالی انجام می‌شود که سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای در مورد حمایت وثیقه‌های استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال و حتی دارایی‌های مشتریان در صرافی‌ها تردید دارند. این موضوع شرکت‌ها را مجبور می‌کند با گزارش‌های «اثبات ذخایر» و سایر تضمین‌ها شفاف‌تر باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx