آموزش سایت کوین مارکت کل

کوین مارکت کل
  • زمان مطالعه: ۱۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 332 نفر

کوین مارکت کل (CoinMarketCal) وب سایتی است که یک تقویم ارز دیجیتال از مهمترین رویدادهای دنیای کریپتو را ارائه می‌دهد. این سایت به کاربران کمک می‌کند تا با آخرین اتفاقات و رویدادهای مهم در دنیای کریپتو به روز بمانند. این وب سایت دارای ویژگی های مختلفی است که ردیابی و درک تمام رویدادهای کریپتویی را آسان می‌کند.

ویژگی ها و امکانات کوین مارکت کل

آموزش کوین مارکت کل

  • دسته‌بندی رویدادهای ارزهای دیجیتال: این وب سایت تمام رویدادهای کریپتویی را به خوبی دسته‌بندی می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی به رویدادهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.
  • رتبه‌بندی رویدادها: کوین مارکت کل یک رتبه‌بندی از پروژه‌های برتر بر اساس امتیاز و کیفیت رویدادهای آن‌ها ارائه می‌دهد که با استفاده از عواملی مانند اهمیت رویداد، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، مشارکت جامعه و اعتبار کلی پروژه تعیین می‌شود.
  • ارائه برجسته‌ترین رویدادها: این وب سایت یک بخش با نام نکات برجسته (Highlights) را ارائه می‌دهد که به نمایش پرطرفدارترین رویدادهای آتی می‌پردازد و تأثیر بالقوه آنها بر بازار را تجزیه و تحلیل می‌کند.
  • جمع‌آوری مهمترین خبرها: علاوه بر تقویم رویدادها، این وب سایت همچنین دارای یک صفحه مربوط به اخبار است که آخرین مقالات خبری و بروزرسانی ها را از فضای کریپتو جمع‌آوری و ارائه می‌کند.

نحوه استفاده از کوین مارکت کل

  • برای استفاده از کوین مارکت کل، ابتدا سایت کوین مارکت کال را در مرورگر وب خود باز کنید. صفحه اصلی وب سایت، لیستی از مهمترین رویدادها را نمایش می‌دهد. مهمترین بخش در میانه صفحه نمایش داده می‌شود. در این بخش می‌توانید جستجوی خود را به رویدادهایی که نیاز خاص شما را برآورده می‌کنند، محدود کنید.
  • کوین مارکت کل به شما امکان می‌دهد رویدادها را بر اساس محدوده تاریخ، میزان ترند بودن و موارد دیگر فیلتر کنید تا لیستی از رویدادهایی که بیشتر مد نظر شما هستند، ایجاد کنید.
  • برای مشاهده جزئیات یک رویداد، آن را انتخاب کنید. این جزئیات شامل تاریخ، آمار و شرح مفصل رویداد، به همراه نام پروژه مرتبط و امتیاز آن است.
  • این وب سایت همچنین ویژگی‌ای را برای تنظیم اعلان‌ها برای رویدادها یا پروژه‌های خاص ارائه می‌دهد تا در صورت هرگونه بروزرسانی یا تغییری، شما از آن مطلع شوید.
  • تب Ranking و تب Highlights در نوار بالایی صفحه اصلی، برای شناسایی تأثیرگذارترین پروژه‌ها و رویدادهایی که در دنیای رمزارزها سروصدا ‌کرده‌اند، عالی هستند.

کوین مارکت کل یک ابزار ارزشمند برای هرکسی است که می‌خواهد در دنیای کریپتو به‌روز بماند. با ویژگی ها و قابلیت‌های گسترده خود، این وب سایت، ردیابی و آشنایی با تمام رویدادهای ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر می‌کند.

رویدادهایی که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید

امکانات کوین مارکت کل

کوین مارکت کل طیف گسترده‌ای از رویدادهای مختلف در دنیای کریپتو را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید در نوار میانی صفحه اصلی و در قسمت «Categories» هر نوع یا دسته رویدادی را انتخاب کنید. بدین ترتیب، رویدادهای مربوط به آن دسته نیز برای شما نمایش داده شود.

در اینجا از هر نوع رویدادی که در کوین مارکت کل ردیابی می‌شود، نمایی کلی را به شما ارائه می‌دهیم. بدین ترتیب، متوجه خواهید شد که هر دسته (Category) مربوط به چه موضوعاتی می‌شود.

  • Team Update (بروزرسانی تیم): این دسته شامل اعلامیه‌ها و بروزرسانی ها از تیم‌های توسعه یا رهبران یک ارز دیجیتال خاص می‌شود. این بروزرسانی ها می‌تواند طیف وسیعی از اطلاعات از جمله در حوزه استخدام، تغییرات در مدیریت، دستاوردهای کلیدی، بروزرسانی های وضعیت پروژه یا بررسی نقشه راه را شامل شود.
  • Airdrop/Snapshot (ایردراپ / اسنپ‌ شات): ایردراپ به فرایندی اشاره می‌کند که در آن توکن های یک رمزارز به آدرس های مختلفی، معمولاً جهت اهداف تبلیغاتی یا به‌عنوان پاداش برای مشارکت در یک شبکه، توزیع می‌شوند. اسنپ شات، به ثبت لحظه‌ای خاص از وضعیت بلاکچین اطلاق می‌شود. این ثبت لحظه‌ای، معمولاً قبل از یک رویداد مهم انجام می‌گیرد تا توزیع یا تخصیص توکن‌های جدید یا پاداش‌ها بر اساس آن تعیین شود.
  • AMA: در یک رویداد AMA، نمایندگان یک پروژه ارز دیجیتال خاص به سؤالاتی که توسط اعضای جامعه یا عموم مردم پرسیده می‌شود، پاسخ می‌دهند. این یک روش تعاملی برای به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد پروژه، اهداف، توسعه و برنامه‌های آینده آن است.
  • Partnership (همکاری): این دسته در سایت کوین مارکت کل مربوط به همکاری بین شرکت‌های مختلف در دنیای کریپتو است. این همکاری‌ها می‌تواند بین مشاغل ارز دیجیتال، پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین یا بین یک شرکت کریپتویی و یک بازیگر مهم در صعنت باشد. همکاری‌ها اغلب عملکرد و پذیرش کلی یک ارز دیجیتال را گسترش می‌دهند.
  • Whitepaper Update (بروزرسانی وایت‌پیپر): این مورد به اصلاحات یا اضافات به وایت پیپر یک ارز دیجیتال اشاره می‌کند، سندی که هدف و فناوری پشت ارز را تشریح می‌کند. بروزرسانی ها می‌توانند نشان دهنده تغییر در استراتژی، اصلاحات نقشه راه یا تشریح پیشرفت‌ها در فناوری باشند.
  • Fork/Swap (فورک / سواپ): فورک به انشعاب در بلاکچین اصلی اشاره دارد که منجر به ایجاد دو زنجیره جداگانه می‌شود. این می‌تواند یک فورک سخت (منجر به ایجاد یک ارز رمزنگاری جدید) یا یک فورک نرم (یک تغییر سازگار با گذشته) باشد. سواپ شامل تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر می‌شود. سواپ اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که یک رمزارز از یک بلاکچین به بلاکچین دیگری مهاجرت می‌کند.
  • Branding (برندینگ): این قسمت در کوین مارکت کل، مربوط به تغییرات در جنبه‌های بازاریابی یک ارز دیجیتال مانند تغییر لوگو، تغییر نام، ارتقاء وب سایت یا سایر جنبه‌هایی است که بر درک عمومی از آن ارز تأثیر می‌گذارند.
  • Meetup/Conference (میتاپ / کنفرانس): این رویدادها شامل گردهمایی‌ها یا جلسات آنلاین می‌شوند که در درجه اول برای شبکه‌سازی، آموزش و بحث در مورد یک ارز دیجیتال خاص طراحی شده‌اند. اعضای تیم پروژه، سرمایه‌گذاران، علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت اغلب در این رویدادها شرکت می‌کنند.
  • Exchange (صرافی): این دسته شامل اطلاعیه‌ها در مورد لیست شدن (یا حذف شدن از لیست معاملاتی) یک ارز دیجیتال در یک صرافی می‌شود. لیست شدن (لیستینگ) می‌تواند دسترسی به یک رمزارز را برای معامله گران گسترش دهد و بر نقدشوندگی و حجم معاملات آن تأثیر بگذارد.
  • Release (انتشار): این دسته، راه اندازی یا ارتقا محصولات یا قابلیت‌ها توسط یک پروژه را شامل می‌شود. این می‌تواند شامل انتشار یک پلتفرم جدید، کیف پول ها، ویژگی های امنیتی پیشرفته، بروزرسانی های سیستم موجود و موارد دیگر باشد.
  • Integration (ادغام): این قسمت در سایت کوین مارکت کل، شامل ادغام یک رمزارز یا فناوری زیربنایی آن در یک سیستم، پلتفرم یا سرویس دیگر می‌شود. این اتفاق، معمولاً عملکرد پلتفرمی را بهبود می‌بخشد و غنی‌تر می‌کند.
  • Staking/Farming (استیکینگ / فارمینگ): استیکینگ به قفل کردن رمزارزها در یک قرارداد هوشمند برای پشتیبانی از عملیات شبکه مانند اعتبار سنجی تراکنش ها، حفظ امنیت و حاکمیت اشاره دارد. فارمینگ، به وام دادن دارایی های کریپتویی خود به دیگران از طریق قرارداد هوشمند یک بازار دیفای اشاره دارد.
  • Roadmap Update (بروزرسانی نقشه راه): این دسته شامل اطلاعات مهمی در مورد جهت‌گیری یک پروژه در مسیر توسعه آن است. بروزرسانی های نقشه راه یک پروژه می‌تواند شامل تغییر در اهداف استراتژیک یا تغییرات در جدول زمانی برای راه اندازی ویژگی ها یا ابتکارات جدید باشد.
  • Tokenomics (توکنومیکس): توکنومیکس شامل درک نحوه ایجاد، مدیریت، توزیع و تراکنش توکن ها یا کوین ها در یک پروژه است. تغییرات در این دسته می‌تواند شامل تغییر در عرضه توکن (سوزاندن یا ضرب)، تغییرات در توزیع یا پاداش‌ها، یا هر چیز دیگری باشد که نحوه عملکرد توکن در اکوسیستم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است، در حالی که این دسته‌ها طیف گسترده‌ای از رویدادها را پوشش می‌دهند، جزئیات خاص و تأثیر بالقوه رویدادها می‌تواند بسته به ارز دیجیتال، زمان‌بندی و سایر عوامل بسیار متفاوت باشد.

کوین مارکت کال، فراتر از رویدادها

اخبار ارزهای دیجیتال

سایت کوین مارکت کال، صرفا منحصر به پوشش رویدادها نیست. در اینجا به سایر امکانات این پلتفرم کاربردی اشاره می‌کنیم.

  • Ranking (رتبه‌بندی)

می‌توایند برای آگاهی از پروژه هایی که در حال ایجاد موج های بزرگی در صنعت کریپتو هستند، به تب «Ranking» بروید. در اینجا، لیستی از پروژه های برتر بر اساس امتیاز آنها را مشاهده خواهید کرد. این بخش، یک ابزار ارزشمند برای کسانی است که می‌خواهند پروژه های پرطرفدار و ترند در جامعه کریپتو را شناسایی کنند.

  • Highlights (نکات برجسته)

تب «Highlights» مجموعه‌ای از تأثیرگذارترین رویدادهای آتی را نمایش می‌دهد. در واقع، مروری کلی و مختصر از نقاط عطف یا رویدادهایی است که انتظار می‌رود تأثیر قابل توجهی بر قیمت یک رمزارز خاص داشته باشند. اگر زمان کافی برای بررسی تمامی رویدادها را ندارید، این قسمت از سایت کوین مارکت کال برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

  • News (اخبار)

کوین مارکت کال علاوه بر ارائه یک تقویم ارز دیجیتال، بروزرسانی های مهم در بازار رمزارزها را نیز در تب «News» خود گردآوری می‌کند. این بخش به عنوان منبعی کامل برای تمام تحولات مهم بازار و بروزرسانی های نظارتی تاثیرگذار عمل می‌کند. اصلی ترین مزیت این بخش این است که مهمترین خبرها را به صورت یکپارچه و در یک محیط نمایش می دهد.

جمع بندی

لیستینگ ارزهای دیجیتال

کوین مارکت کل یک ابزار جامع و کاربرپسند برای ردیابی و آگاهی از رویدادهای مهم ارزهای دیجیتال است. این وب سایت طیف گسترده‌ای از رویدادهای مختلف را پوشش می‌دهد، از جمله بروزرسانی های مربوط به تیم ها، ایردراپ ها، AMAها، همکاری ها، وایت‌پیپرها، فورک ها، سواپ ها، برندینگ، استیکینگ و فارمینگ، و بروزرسانی های نقشه راه ارزهای دیجیتال.

این وب سایت همچنین ویژگی های دیگری را ارائه می‌دهد. این ویژگی ها به کاربران کمک می‌کند تا رویدادهای مهم را شناسایی کنند، مانند رتبه بندی پروژه ها و خلاصه‌ای از تأثیرگذارترین رویدادهای آتی. با استفاده از کوین مارکت کل، کاربران می‌توانند با آخرین اخبار و رویدادهای دنیای ارزهای دیجیتال بروز باشند و تصمیمات آگاهانه‌تری در سرمایه گذاری های خود بگیرند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx