کوین مارکت کپ، ابزار ردیاب اثبات ذخایر صرافی‌ها را راه‌اندازی کرد

کوین مارکت کپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

کوین مارکت کپ، محقق و ردیاب بازار پیشرو در صنعت کریپتو، از راه‌اندازی ویژگی جدیدی در پلتفرم خود خبر داد که به کاربران بینش مالی به‌روزی در مورد صرافی‌ها را ارائه می‌دهد. ردیاب اثبات ذخایر (PoR) صرافی‌های ارزهای دیجیتال فعال را برای شفافیت نقدینگی در یک لحظه ممیزی می‌کند. بر اساس این اطلاعیه، ردیاب جدید، کل دارایی‌های شرکت و آدرس‌های کیف پول عمومی وابسته به آن‌ها را به همراه موجودی‌ها، قیمت فعلی و ارزش کیف‌ پول‌ها را بیان می‌کند.

کوین مارکت کپ گزارش می دهد که ردیاب های PoR داده ها را هر پنج دقیقه به روز می کنند. در ۲۲ نوامبر، این شرکت راهنمایی برای کاربران در مورد نحوه پیمایش ابزار در توییتر منتشر کرد. در این تاپیک پنج قسمتی توییتری، بایننس به عنوان مثال اولیه با بیش از ۶۵ میلیارد دلار در آدرس های کیف پول آن آورده شد. صرافی های دیگر با اطلاعات PoR موجود عبارتند از کوکوین، بیت‌فینکس، اوکی‌اکس، بای‌بیت، Crypto.com و هوبی.

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران بایننس، این توسعه کوین مارکت کپ را با پیوندی به صفحه بایننس ریتوییت کرد. برخی از کاربران جامعه کریپتو در توییتر این ویژگی را “افزودن شفافیتی عالی” نامیده اند. CZ یکی از اولین کسانی بود که متعهد شد پس از بحران نقدینگی و ورشکستگی FTX، مدرکی مبنی بر ذخایر ارائه دهد.

بایننس در ۱۰ نوامبر، اثبات دارایی‌های خود را منتشر کرد که شامل آدرس کیف پول‌ها و فعالیت این صرافی بود. به دنبال مثال بایننس، بسیاری از پلتفرم های دیگر در این فضا برای شفاف سازی، شروع به انتشار اطلاعات ذخیره مالی و نقدینگی خود کردند. چین لینک لبز، بیت‌فینکس و بای‌بیت جزو اولین کسانی بودند که داده های خود را ارائه کردند. با این حال، سرویس‌دهنده محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، گری اسکیل، به دلیل نگرانی‌های امنیتی که می‌گوید، PoR روی زنجیره خود را متوقف کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx