۵۰هزار هولدر جدید به ارتش شیبا اینو پیوستند

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

حتی در شرایط ناشی از فروپاشی پلت فرم معاملاتی محبوب ارزهای دیجیتال FTX، که بازار ارزهای دیجیتال را بهم ریخته است، میم کوین شیبا اینو (SHIB)، بیش از ۵۰۰۰۰ هولدر جدید را به ارتش خود اضافه کرده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ و اتراسکن، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که شیبا اینو را نگه می‌دارند از حدود ۱.۲۲۷ میلیون در ماه قبل به بیش از ۱.۲۸ میلیون در زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است. ارقام نشان می دهد که SHIB روزانه بیش از ۱۵۰۰ هولدر جدید اضافه می کند. تعداد دارندگان شیبا حتی در زمانی که قیمت میم کوین‌ها و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو در حال کاهش بوده است، به رشد خود ادامه داد.

طی ۳۰ روز گذشته، قیمت SHIB بیش از ۱۷ درصد کاهش یافته است. در همین دوره، قیمت بیت کوین تقریباً ۱۷.۷ درصد کاهش یافت، در حالی که قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH)، ۱۶.۲ درصد کاهش یافت. کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال در مدت مشابه بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

شایان ذکر است، سرمایه‌گذاران شیبا اینو نشان داده‌اند که برای فروش انبوه برنامه‌ریزی نمی‌کنند، زیرا میانگین زمانی که کاربران در کوین بیس روی این ارز دیجیتال را قبل از فروش یا انتقال آن به یک آدرس خارجی نگه می‌دارند، از مرز ۲۰۰ روز گذشته است. کوین بیس در صفحه خود خاطرنشان می کند که زمان نگهداری طولانی “نشانه ای از روند انباشت” است در حالی که زمان نگهداری کوتاه “نشان دهنده افزایش حرکت توکن ها است.” زمان نگهداری معمولی شیبا در صرافی از زمان اضافه شدن این ویژگی به طور قابل توجهی در حال افزایش بوده است. صفحات قیمت صرافی همچنین نشان می دهد که شیبا، محبوب ترین رمزارز در این پلتفرم است. سرمایه‌گذاران شیبا اینو روی کاهش قیمت عرضه ارز دیجیتال از طریق زمان‌بندی توکن سوزی آن شرط می‌بندند تا قیمت آن افزایش یابد، در حالی که پذیرش آن افزایش می‌یابد.

جامعه ارزهای دیجیتال الهام گرفته از میم چندین روش را برای ایجاد درآمد و سوزاندن SHIB سازماندهی کرده است، از جمله از طریق یک برنامه وابسته به آمازون و از طریق لیست های پخش موسیقی که جامعه به آنها گوش می دهد. شایان ذکر است که فعالیت شیبا اینو در صرافی فهرست شده نزدک نشان دهنده کسری از کل فعالیت این میم کوین است، زیرا در سایر پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال از جمله بایننس فهرست شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx