بیت کوین طی ۲۴ ماه به سقف های جدید می رسد

سقف جدید برای بیت کوین در 2024؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6317 نفر

دیمرز می گوید :

بیت کوین طی ۲۴ ماه به سقف های جدید می رسد

بیت کوین (BTC) ممکن است سقوط بیشتری داشته باشد، اما Meltem Demirors; مدیر ارشد استراتژی CoinShares معتقد است که ارز های دیجیتال در ۲۴ ماه آینده به بالاترین سطح تاریخ خود خواهد رسید.

دیمیرورز در سخنرانی روز دوشنبه در CNBC’s Squawk Box خاطرنشان کرد که; بیت کوین همیشه یک “دارایی چرخه ای” بوده است که از نقطه اوج به پایین ۸۰ تا ۹۰ درصد از لحاظ تاریخی کاهش یافته است.

با توجه به اینکه بیت کوین در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است، Demirors معتقد است “هنوز جا برای اصلاح نزولی وجود دارد.”

با این حال; Demirors اشاره کرد که حمایت قوی در حدود ۲۰۰۰۰ دلار وجود دارد و او انتظار نداشت بیت کوین به زیر ۱۴۰۰۰ دلار سقوط کند. او پیش بینی کرد که این درد تا سال ۲۰۲۴ یک خاطره دور خواهد بود و گفت;

در ۲۴ ماه آینده، ما شاهد بالاترین رکوردهای جدید بیت کوین خواهیم بود.

بیت کوین در حال حاضر ۱۹۴۰۱ دلار قیمت دارد که طی ۲۴ ساعت ۲ درصد کاهش و نسبت به بالاترین قیمت خود ۷۲ درصد کاهش یافته است.

با این حال; با توجه به اینکه Demirors نمی‌تواند «هیچ کاتالیزور نزدیک به صعودی» را ببیند، ممکن است یک معکوس زمان کمی وجود داشته باشد – که می‌تواند نشان دهنده درد بیشتری برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال ضعیف‌تر باشد.

ما آشکارا انحلال‌های زیادی داشتیم، ورشکستگی‌های زیادی داشتیم که تأثیر زیادی بر بازار داشت. ما در مورد ۱۰، ۲۰، ۳۰ میلیارد دلار سرمایه صحبت می کنیم که اساساً یک شبه تبخیر شده است:»

«[ما] مطمئناً انتظار درد بیشتری برای سهام فناوری، رشد و همچنین ارزهای دیجیتال داریم.»
دمیرور گفت که انتظار دارد تعداد زیادی از دارایی‌های کریپتو در طول بازار نزولی از بین برود، مشابه آنچه در سهام‌های فناوری دیده شده است.

یک دنباله بسیار طولانی و طولانی از دارایی‌های رمزنگاری وجود دارد که فکر می‌کنم به صفر می‌رسد; که در واقع هیچ چشم‌انداز بلندمدتی ندارد، همانطور که در بسیاری از سهام‌های فناوری نیز دیده‌ایم.»

لوئیس شومن، مدیر عامل سایت مقایسه کارگزار Forex Suggest; دیدگاه مشابهی دارد. در گزارش اخیر ۹News; او پیش‌بینی کرد که رکود فعلی کریپتو می‌تواند ۹۰ درصد از کل پروژه‌های کریپتو را از بین ببرد.

شومن گفت; «این یک فرآیند پاکسازی است.

اما همچنین به عنوان یک فرصت بزرگ برای بسیاری از افراد بدون کوین برای ورود; به بازار کریپتو برای اولین بار عمل می کند. فورچون در حال حاضر از افراد شجاع در حوزه ارزهای دیجیتال حمایت می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx