بنیانگذار تری اروز کپیتال (۳AC) منحل کنندگان شرکت را به سواستفاده متهم کرد

تری اروز کپیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

بازگشت بنیانگذار تری اروز کپیتال (۳AC) به توییتر

توییت بنیانگذار تری اروز کپیتال (۳AC) با واکنش‌های شدید جامعه کریپتو توییتر همراه شد; و چندین نفر هم او را به نقش بازی کردن متهم کردند در حالی که مشخص نیست او کجاست.

سو ژو، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز ارزهای دیجیتال تری اروز کپیتال (۳AC) در سنگاپور; پس از تقریبا یک ماه عدم فعالیت به توییتر بازگشت. او در یک توییت رمزآلود دیگر; منحل کنندگان شرکت را برای سواستفاده آن‌ها در رابطه با توکن‌های StarkWare سرزنش کرد.

توییت همراه با یک ایمیل ضمیمه شده از وکیل حقوقی بود که ادعا می کرد سهام Starkware دارای یک ضمانت نامه توکنی است; که در ۵ ژوئیه منقضی شده است و منحل کنندگان شرکت ضمانتنامه را اعمال نکرده; و منجر به از دست رفتن توکن‌های Starkware شده است. رو منحل کنندگان را به دلیل استفاده نکردن از توکن های Starkware سرزنش کرد; و مدعی شد که شرکت را طعمه استفاده از اطلاعات در دادگاه کرده اند.

دلیل توییت بنیانگذار تری اروز کپیتال (۳AC)

توئیت مرموز یکی از بنیانگذاران چند روز پس از آن منتشر شد که; تری اروز کپیتال (۳AC) برای ورشکستگی اش در دادگاهی در نیویورک پس از لیکویید شدن سرمایه هایش توسط شرکت های وام دهنده به او مورد بازخواست قرار گرفت. شایعات در مورد ورشکستگی شرکت در ژوئن آغاز شد; و بعداً، دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا حکم انحلال صندوق های سرمایه گذاری این شرکت را صادر کرد.

مشکلات این شرکت با آشفتگی بازار نزولی در ماه می آغاز شد; که ناشی از سقوط اکوسیستم  ترا (لونا) و در حال حاضر ترا کلاسیک است. بعداً مشخص شد که این صندوق تامینی ارزدیجتالی ۵۵۹ میلیون دلار لونا قفل شده داشته است; که پس از سقوط ارزشش به ۶۵۰ دلار کاهش یافت. این شرکت همچنین جایگاه قابل توجهی در سولانا و آوالانچ داشت; که در همان بازه زمانی به پایین‌ترین سطح خود سقوط کرد.

با سقوط بازار کریپتو، اکثر ارزهای دیجیتال نزدیک به ۷۰ درصد از ارزش خود را از بالا از دست دادند. این شرکت همچنین دارایی های زیادی در بر روی تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC)  اتریوم استسک شده لیدو داشته است.  بنابراین زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال برتر به پایین‌ترین حد در چهار سال گذشته رسید، منجر به یک سری از لیکویید شدن موقعیت های معاملاتی برای صندوق‌های تامینی کریپتویی این شرکت شد. تخمین زده شده است که این شرکت نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار در چندین پلتفرم جمع آوری کرده است.

تاثیر ورشکستگی تری اروز کپیتال (۳AC) بر روی سایر شرکت ها

ورشکستگی تری اروز کپیتال  (۳AC)بر وام دهندگان در سراسر بازار تأثیر گذاشته است و Voyager هفته گذشته پس از عدم پرداخت وام ۵۰۰ میلیون دلاری صندوق تامینی، اعلام ورشکستگی کرد. بلاک‌فای همچنین پس از اینکه صندوق تامینی نتوانست وام یک میلیارد دلاری را بپردازد به مشکل خورده است.

توییت اخیر یکی از بنیانگذاران تری اروز کپیتال در بحبوحه شایعاتی مبنی بر ناپدید شدن بنیانگذاران صندوق تامینی کریپتو تری اروز کپیتال منتشر شد و واکنش شدید جامعه را به دنبال داشت. بسیاری محل اختفای او را زیر سوال بردند در حالی که دیگران او را به دلیل انتظار رفتار خوب منحل کنندگان شرکت با او پس از از دست دادن میلیون ها سرمایه سرمایه گذاران، مسخره کردند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx