بزرگترین کنفرانس بیت کوین بریتانیا در اسکاتلند برگزار می شود

کنفرانس بیتکوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

بزرگترین کنفرانس بین المللی بیتکوین بریتانیا در  اسکاتلند

بازار نزولی برنامه های پذیرش بیت کوین (BTC) در بریتانیا را خنثی نمی کند. از ۲۱ تا ۲۲ اکتبر سال جاری، کارشناسان، نویسندگان و سازندگان محتوا بین المللی شناخته شده بیتکوین; در بزرگترین کنفرانس بیتکوین بریتانیا تا به امروز شرکت خواهند کرد.این رویداد توسط بیتکوین کالکتیو، یک شرکت تازه تاسیس بیت کوین; و با مشارکت صرافی ارز دیجیتال OKX برگزار می شود; این رویداد در اتاق های مجمع در خیابان جورج ادینبورگ برگزار می شود. جردن واکر، مدیر عامل بیت کوین کالکتیو;گفت: «این کنفرانس صرفاً مربوط به بیت کوین است; زیرا تمرکز ما بر اطلاع رسانی و آموزش جمع است.» واکر در بیانیه مطبوعاتی اضافه کرد; «با این حال، این در مورد خرید یا سرمایه گذاری در بیت کوین نیست; این یک بحث کاملا متفاوت است. تمرکز ما روی آموزش است، پس حتما یک دفترچه و خودکار به همراه داشته باشید!»

سخنرانان عبارتند از:

جف بوث، نویسنده کتاب The Price of Tomorrow; گرگ فاس، استراتژیست شرکت Validus Power Corp، ناتالی برونل، مجری Coin Stories، و سامسون مو، مدیر عامل شرکت Jan3.  بوث گفته است که “از دیدار با بیت کوین داران و دیگرانی که تازه سفر خود را در اسکاتلند آغاز کرده اندT هیجان زده است.”

با ظهور فناوری هایی مانند بیت کوین و سردرگمی پیرامون آن و معنای آن برای آینده; رویدادهای حضوری مانند کنفرانس ادینبورگ در گسترش آگاهی از این که بیت کوین برای همه است; حیاتی است.

اهداف:

این کنفرانس از آموزش، اجتماع، فراگیر بودن و گفتگوی باز به عنوان اصول تعیین کننده حمایت می کند. به گفته حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی در OKX; این کنفرانس “همان چیزی است که صنعت بیت کوین در بریتانیا به آن نیاز دارد; – جامعه خود بلند می شود تا بگوید این چیزی است که ما در مورد آن هستیم; و به همین دلیل است که شما باید به آن اهمیت دهید.”

همانطور که واکر در پادکست بیت کوین کالکتیو به وضوح بیان می کند; کنفرانس باید به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش بیت کوین در اسکاتلند عمل کند; در حالی که “هدف آن جلب هرچه بیشتر شرکت کنندگان متنوع در صحنه و خارج از صحنه است. ” مدیر عملیات بیت کوین کالکتیو، لوسی رز واکر، توضیح داد که ; «بیت کوین برای همه است و بین جنسیت، نژاد یا مذهب تفاوتی قائل نیست.»

ادینبورگ

Edinburgh, Scotland’s capital city

پایتخت اسکاتلند، که برای مردم محلی  آن به “آولد ریکی” معروف است، دومین شهر بزرگ اسکاتلند است. با جمعیتی نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ نفر، آن را کمی کوچکتر از گلاسکو می کند. اما در تاریخ، معماری و موسیقی بیش از آن جبران می کند. ادینبورگ رویدادهای فرهنگی و تاریخی بیشتری را نسبت به گلاسکو به خود جذب می کند; از جمله جشنواره فرنج ادینبورگ و Hogmanay (از بزرگترین جشن های سال نو در جهان).

نشانه‌های تازه‌ای از پذیرش بیت‌کوین در ادینبورگ در طول سال ۲۰۲۱ وجود داشت; اگرچه کنفرانس امیدوار بود که موجی از پذیرش در سراسر کشور ایجاد کند. در سراسر مرز انگلستان، داستان‌های پذیرش مردمی در حال گسترش است در حالی که جزیره Man- وابسته به سلطنت بریتانیا – به سرعت در حال تبدیل شدن به یک “جزیره بیت کوین” است.

طرفداران بیت‌کوین‌ بریتانیایی همچون پیتر مک کورمک، پادکستر What Bitcoin Did; آلن فارینگتون، نویسنده بیت‌کوین ونیز و دنی اسکات، مدیر عامل CoinCorner تا به امروز به عنوان سخنرانان معرفی شده‌اند. این کنفرانس افتتاحیه کنفرانس بیت کوین Collective است که مکان های آن برای سال های بعد هنوز اعلام نشده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx