کنسول و جوامع غیرمتمرکز

غیرمتمرکز
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

کریس کستیگ یکی از بنیانگذاران کنسول، یک Web3 Discord با ابزار دائو برای جوامع غیرمتمرکز است. او مدیر کل Trust Machines و استاد یار در دانشکده بازرگانی دانشگاه کلمبیا است.

کنسول به گونه ای طراحی شده است که یک Discord آماده وب ۳ باشد. دیسکورد در حال حاضر خانه بسیاری از جوامع NFT است، اما بومی کریپتو نیست و توسط کلاهبرداران رمزنگاری مورد حمله قرار می گیرد. کنسول از پایین به بالا ساخته شده است تا به جامعه web3 کنترل بیشتری بر روی داده های شخصی خود با یک برنامه کاربردی رمزنگاری شده بدهد.

کریس می گوید کنسول بر اساس اصول Web3 ساخته شده است:

کنسول غیرمتمرکز است، در اولین نسخه تایید هویت، رای گیری و تراکنش های چند علامتی به صورت زنجیره ای و غیرمتمرکز خواهند بود. با حرکت رو به جلو، کنسول یک رویکرد غیرمتمرکز تدریجی را بر اساس نیازهای جوامع خود به کار خواهد گرفت.

کنسول منبع باز و از نظر طراحی ایمن است – کاربران با قراردادهای هوشمند بومی تأیید می شوند، نه ربات های شخص ثالث. از آنجایی که هویت در بلاک چین بیت کوین ذخیره می شود، می توانید با دانستن اینکه هویت شما توسط بیت کوین ایمن شده است، احساس امنیت کنید. و برخلاف فیس‌بوک، اینستاگرام، دیسکورد و تقریباً هر برنامه رسانه‌های اجتماعی دیگر، کنسول به هویت شما دسترسی ندارد، کاربران این امکان را دارند. کنسول از طریق Console DAO متعلق به انجمن خواهد بود. کنسول در حال حاضر در نسخه بتا است،

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx