هاسکینسون زمان هاردفورک کاردانو را مشخص کرد

هاسکینسون کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

هاسکینسون زمان هاردفورک کاردانو را اعلامکرد

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو به روز رسانی هارد فورک واسیل برای رقابت با بلاک چین اتریوم را اعلام کرد. هاسکینسون در یک به‌روزرسانی ویدیویی جدید گفت که صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال در حال حاضر روی هارد فورک جدید کاردانو کار می‌کنند و او انتظار دارد صرافی های بیشتری از این هارفورک اعلام حمایت کنند

«بنابراین موضوع مهم بعدی، حمای صرافی‌ها است. بایننس گزارش داد که در حال حاضر در حال به روزرسانی برای پشتیبانی از کاردانو هستند. از نظر حجم، من فکر می کنم که آنها حدود ۳۰-۴۰٪ از حجم معاملات کاردانو را در اختیار دارند. و به جز آن، صرافی های کراکن و کوین بیس و غیره تمایل به حمایت از این ارتقا دارند.

به طور کلی اتفاقی که می افتد این است که پس از اعلام تاریخ هارد فورک، هجوم زیادی از مردم را مشاهده می کنید. بنابراین آنچه احتمالاً قرار است اتفاق بیفتد این است که به محض رسیدن به ۷۵ درصد طلایی  SPOها (اپراتورهای استخر استیک) و اعلام حمایت ۳ تا ۵ صرافی اصلی از نظر حجم، تاریخ هارد فورک کاردانو تعیین خواهد شد.

سپس، بقیه صرافی‌ها احساس فوریت می‌کنند و شروع به به روزرسانی خود می‌کنند، و دریافت آنها در غیر این صورت واقعاً سخت است. آنها برای این کار به کمی فشار نیاز دارند.

هاسکینسون می گوید که توسعه دهندگان کاردانو در حال پیشرفت مداوم هستند و هارد فورک باید در مقطعی در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

همه چیز خیلی سریع پیش می رود. آزمایشات گسترده هنوز توسط جامعه و هنوز توسط ما انجام می شود. کارهای یکپارچه سازی زیادی در پشت صحنه در حال انجام است، بنابراین همه این زیرساخت ها خوب به نظر می رسند. امیدوارم بتوانیم با جامعه کار کنیم و به زودی تاریخ هارد فورک تعیین شود. قرار است مدتی بعد در اینجا با SPO ها جلسه ای داشته باشیم…

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx