تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1413 نفر

آموزش تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید

بروزرسانی جدید ارز دیجیتال بیت تورنت موجب شکل گیری ارزی جدید با خصوصیات و قیمت گذاری تازه ای شده است. در این ویدیو قصد داریم نحوه تبدیل بیت تورنت های قدیمی به جدید را به شما آموزش دهیم. برای این کار ابتدا کیف پولی را که بیت تورنت‌های خود رو در اون ذخیره کرده‌اید از طریق کلمات امنیتی در کیف پول نرم افزاری ترون لینک (TronLink) وارد کنید ; سپس طبق ویدئو آموزشی و با استفاده از وبسایت BT.io به قسمت Swap BTT وبسایت وارد شوید. کیف پول خود را به وبسایت متصل کنید و از قسمت Swap BTTOLD و وارد کردن تعداد دقیق توکن‌های بیت تورنت موجود در کیف پول، دارایی‌های خود را انتخاب کنیدو عملیات سواپ توکن‌های جدید و قدیمی خود را انجام دهید.

توضیحات:
۱- لازم به ذکر است به دلیل اتصال کیف پول ترون لینک به شبکه ترون ، پیشنهاد می‌شود که ۵۰ واحد توکن ترون در کیف پول خود داشته باشید.
۲- هر توکن قدیمی بیت تورنت معادل ۱۰۰۰ واحد توکن جدید است.

تذکر:
۱- توجه داشته باشید که ارزینجا هیچ مسئولیتی در قبال دارایی‌های شما نداشته و حتما قبل از انجام این فرآیند تحقیقات بیش‌تری انجام دهید.
۲- در انتخاب درگاه درست BT.io با دقت عمل کنید.
۳- شماری از صرافی‌های خارجی به صورت خودکار این فرآیند را انجام داده‌اند و یا انجام خواهند داد. پیش از انجام این کار به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

به تمامی سوالات شما همراهان عزیز و گرامی به خصوص در رابطه ی آموزش ارز دیجیتال کار با کیف پول های ارزهای دیجیتال و نحوه خرید و فروش و انجام معاملات در قسمت پشتیبانی و بخش دیدگاه ها به سرعت پاسخ داده خواهد شد. هرگونه سوال,پیشنهاد و انتقاد را میتوانید به صورت مستقیم با پشتیبانی در میان بگذارید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx