تحلیل سنتیمنت بیت کوین

تحلیل سنتیمنت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

تحلیل سنتیمنت بیت کوین

پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت می‌گوید که یک معیار کلیدی نشان‌دهنده رفتار نزولی برای بیت‌کوین است. سنتیمنت می گوید که سطح تسلط اجتماعی بیت کوین یا نرخ بحث بیت کوین نسبت به آلت کوین ها در حال حاضر ۱۳.۱۵ درصد است. طبق پلتفرم تحلیلی، قیمت بیت کوین معمولاً زمانی شروع به افزایش می‌کند که سطح تسلط اجتماعی بالای ۲۰ درصد باشد. سنتیمنت همچنین می‌گوید که معامله‌گران بلندمدت در حال حاضر منتظر هستند تا سطح تسلط اجتماعی بیت کوین قبل از ورود مجدد به بازار دوباره بالا برود.

نمودار قیمت بیت کوین

معامله گران در حال حاضر به دنبال افزایش قیمت های کوتاه مدت هستند تا ضررهای خود را جبران کنند. معامله گران ضعیف در سال ۲۰۲۲ از بازار کریپتو خارج شدند و معامله‌گران بلندمدت منتظر هستند تا بیت‌کوین دوباره در کانون توجه قرار گیرد. وقتی تسلط اجتماعی بیت کوین بالا باشد، قیمت ها معمولاً افزایش می یابد. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با ۳.۴۴ درصد کاهش در روز گذشته با ۱۹۱۵۵ دلار معامله می شد.

این پلتفرم تحلیل کریپتو همچنین می گوید که متذکر شده است که در طول این ماه تاکنون، قیمت دارایی های دیجیتال برخلاف احساسات رایج بازار حرکت کرده است. به گفته سنتیمنت، احساسات نزولی بیش از حد منجر به افزایش قیمت کریپتو شده است در حالی که احساسات صعودی بیش از حد منجر به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال شده است.

اگرچه احساسات درازمدت جمعیت منفی باقی مانده است، معاملات نوسانی در ماه اکتبر به دلیل تعداد دفعات موج های صعودی و نزولی تعیین شده است. وقتی پلتفرم‌های اجتماعی احساسات نزولی زیادی را نشان می‌دهند، قیمت‌ها افزایش می‌یابند. وقتی صعودی باشد، قیمت ها کاهش می یابد.

سنتیمنت بیت کوین

سنتیمنت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx