بدترین سناریو قیمت بیت کوین | سقوط بیت کوین تا ۳۵۰۰ دلار

ریزش بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 602 نفر

اگر بدترین سناریو اجرا شود، بیت کوین می تواند تا ۳۵۰۰ دلار کاهش یابد

گرت سولووی، استراتژیست ارشد بازار در InTheMoneyStocks.com، پیشنهاد کرده است که بیت کوین احتمالاً اصلاح بیشتری خواهد کرد، زیرا این ارز دیجیتال پرچمدار به مبارزه با محیط اقتصاد کلان ادامه می دهد. به گفته Soloway، بیتکوین با بدترین سناریوی اصلاح به سمت ۳۵۰۰ دلار مواجه است و اشاره کرد که در صورت دستیابی به این سطح، رشد این ارز دیجیتال احتمالاً منعکس کننده سهام آمازون در طول حباب دات کام خواهد بود. در همین حال، Soloway اشاره کرد که بیت کوین ممکن است در یک سال قبل از صعود دوباره به پایین بیاید و خاطرنشان کرد که این ارز دیجیتال در کنار طلا احتمالاً عملکرد بهتری خواهد داشت.

با بلوغ بیت کوین چرخشی در بیتکوین ایجاد می شود زیرا مقررات به مردم کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. <…> فکر می‌کنم در کوتاه‌مدت شاهد جهش کوچکی خواهیم بود و سپس یک موج کاهشی به ۱۲۰۰۰ دلار تا ۱۳۰۰۰ دلار خواهیم داشت، و سپس نگران این هستم که قیمت از ۱۰،۰۰۰ تا ۸،۰۰۰ دلار، شاید حتی در بدترین حالت، ۳۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند. احتمالش بسیار کم است، اما این معادل فروپاشی Amazon.com در عصر دات کام است.

واگرایی بیت کوین از سهام

وی خاطرنشان کرد که با بالغ شدن بیتکوین، احتمالاً با جدا شدن دارایی از سهام، به عنوان طلا تلقی می شود. تحلیلگران همچنین هشدار دادند که واگرایی از سهام به این زودی ها رخ نخواهد داد. سولووی افزود که محور رشد آینده بیت کوین به دور از عوامل اقتصادی کلان غالب، اعتماد نهادها به مشارکت در این فضا خواهد بود. با این حال، او معتقد است که ورودی نهادی به شدت به چارچوب نظارتی متکی است زیرا باعث ایجاد احساس راحتی در بین سرمایه گذاران می شود.

تاثیر دلار بر بیتکوین

همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، Soloway پیش بینی کرد که بیتکوین در مسیر اصلاح به سمت ۱۲۰۰۰ دلار است، با استناد به تاثیر دلار. به نظر او، عملکرد قوی دلار طولانی مدت می تواند تمام دارایی های ریسک مانند بیت کوین را از بین ببرد. در جای دیگر، بیت کوین پس از انباشت شدن در پی داده های تورم ایالات متحده، سودهای جزئی را ثبت کرده است. در زمان انتشار این مقاله، این دارایی دوباره سطح ۱۹۰۰۰ دلاری را به دست آورد و با افزایش ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۱۹۶۰۰ دلار رسید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx