صرافی ارزدیجیتال Crypto.com مشارکت های ورزشی خود را کاهش میدهد

صرافی ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

صرافی ارزدیجیتال Crypto.com گزارش شده است که در بحبوحه کاهش کارکنان و رکود بازار، مقیاس بسیاری از قراردادهای حمایت مالی خود با سازمان های ورزشی را کاهش داده است.

بر اساس گزارشی در تاریخ ۶ اکتبر، آسا هیکن، گزارشگر فناوری Ad Age گفت که Crypto.com محدوده قراردادهای حمایت مالی منعقد شده با سازمان های ورزشی بزرگ از جمله باشگاه فوتبال آنجل سیتی لس آنجلس، جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر و میزبان مسابقات ورزشی الکترونیکی توئیچ را کاهش داد. رقبا – در برخی موارد گزارش شده است که تلاش می کنند به طور کامل از معاملات خارج شوند. هایکن به کارمندان سابق و فعلی Crypto.com اشاره کرد که نامشان فاش نشد و گفتند که صرافی ارز دیجیتال پس از رکود بازار در ماه می، چنین اقداماتی را در نظر گرفته است.

طبق گزارش‌ها، وکلای آنجل سیتی مدعی شدند که صرافی کریپتو پرداخت‌ها را متوقف کرده و در نهایت از این معامله که اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شد، عقب نشینی کرد. تا پایان سال ۲۰۲۲. یکی از کارمندان سابق Crypto.com ادعا کرد که این شرکت ممکن است تعداد بسته های مهمان نوازی را که قصد داشته به عنوان بخشی از قرارداد فیفا صادر کند، به نصف کاهش داده باشد.

کاهش تبلیغات صرافی crypto.com

Crypto.com در ۱۲ ماه گذشته چندین معامله بازاریابی برجسته انجام داده است، از جذب بازیگر مت دیمون برای حضور در کمپین تبلیغاتی “Fortune Favors the Brave” تا امضای یک توافقنامه ۷۰۰ میلیون دلاری برای تغییر نام مرکز Staples در لس آنجلس به آرنا Crypto.com گزارش شده است که این صرافی ارز دیجیتال با بازسازی چند میلیون دلاری به حرکت خود ادامه داده است.

کوین تلگراف در ماه سپتامبر گزارش داد که Crypto.com از قرارداد حمایت مالی نیم میلیارد دلاری با اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است. این گزارش اشاره می کند که سایر مشارکت های عمده با این صرافی، از جمله قرارداد پنج ساله آن با لیگ فوتبال استرالیا و فرمول ۱ نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

اگرچه کریس مارشالک، مدیرعامل صرافی ارزدیجیتال Crypto.com اعلام کرده بود که صرافی قصد دارد ۵ درصد از کارکنان خود را در ماه ژوئن کاهش دهد، این گزارش نشان می‌دهد که درصد کاهش کارکنان ممکن است بسیار بالاتر بوده باشد و تقریباً ۳۰ تا ۴۰ درصد شرکت را از ژوئن تا آگوست ترک می‌کنند. بسیاری از آنها نتیجه اخراج هستند. از ماه جولای، مقامات نظارتی مالی در ایتالیا، قبرس، فرانسه و بریتانیا چراغ سبز Crypto.com را برای ارائه خدمات خود به ساکنان نشان داده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx