صرافی بیت هامب توسط مقامات کره جنوبی بررسی می‌شود

بیت هامب
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 384 نفر

صرافی کریپتو بیت هامب (Bithumb) کره جنوبی با ضربه مضاعفی از سوی مقامات مالیاتی و قانونی کره جنوبی مواجه شده است؛ زیرا این صرافی اکنون موضوع تحقیقات مالیاتی «ویژه» قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها دادستان‌های کره بزرگترین سهامدار مشکوک صرافی را برای بازجویی احضار کرده‌اند.

رسانه چوسان (Chosun) گزارش داد که خدمات مالیاتی ملی (NTS) “تحقیقات مالیاتی ویژه” را در مورد بیت هامب کره و هلدینگ بیت هامب آغاز کرده است. این دو شرکت پلت فرم معاملاتی Bithumb را اداره می کنند. این رسانه خاطرنشان کرد که افسران NTS در ۱۰ ژانویه به مقر هر دو شرکت در منطقه گانگنام سئول اعزام شدند. این تحقیقات توسط شعبه ای از اداره تحقیقات خدمات مالیاتی منطقه ای سئول که با “تحقیقات مالیاتی ویژه” سروکار دارد، انجام می شود. این رسانه افزود که NTS موارد فرار مالیاتی احتمالی را بررسی خواهد کرد.

این سازمان افزود که NTS می‌خواهد معاملات داخلی و بین‌المللی بیت هامب کره، هلدینگ بیت هامب و شرکت‌های وابسته را بررسی کند.

شرکت های وابسته به بیت هامب مورد بررسی قرار می‌گیرند

مقامات دادستانی همچنین در حال تحقیق درمورد صاحبان بیت‌هامب هستند. تصور می‌شود که مالکیت صرافی بسیار «پیچیده» است و بسیاری در آن سهیم هستند. این سهام داران شامل تعدادی از شرکت های سهامی عام است که هیچ ارتباط دیگری با صنعت بلاکچین یا کریپتو ندارند. جسد معاون یکی از این شرکت‌ها در اواخر سال گذشته بیرون از خانه‌اش پیدا شد. پلیس این مرگ را “خودکشی مشکوک” خواند. گزارش شده است که این مرد شواهد را قبل از حمله دادستانی به ساختمان های شرکت از بین برده بود.

اما مرموزترین و جذاب ترین سهامدار مشکوک بیت هامب یک میلیونر منزوی به نام کانگ جونگ هیون است. کانگ زمانی که یک افشاگری بزرگ رسانه ای رابطه مخفیانه او با پارک مین یانگ، یکی از مشهورترین بازیگران زن کره جنوبی را افشا کرد، توجه عمومی را برانگیخت. افشاگری ادعا کرد که کانگ در واقع بزرگترین سهامدار بیت هامب است، اما او بیشتر منافع تجاری خود را به نام خواهر کوچکترش ثبت کرده است. چندین خودرو و دارایی نیز ظاهراً در نام اعضای خانواده ذکر شده است.

بیت هامب

کانگ جونگ هیون به همراه پارک مین یانگ

استو گزارش داد که بخش تحقیقات مالی مستقر در دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول “کانگ را به عنوان مظنون احضار کرده است.” خواهر کوچکتر کانگ نیز توسط مقامات دادستانی احضار شد. خواهر کانگ به عنوان مدیرعامل دو شرکت به نام‌های Inbiogen و Bucket Studio ذکر شده است. تصور می شود که هر دو شرکت متعلق به کانگ هستند و به عنوان “شرکت‌های وابسته به بیت هامب” توصیف شده اند. دادستان ها به هر دو شرکت و همچنین سایر “وابسته های بیت هامب” در اکتبر سال جاری حمله کردند. افسران در حال بررسی ادعاهایی بودند مبنی بر اینکه این خواهر و برادر “توطئه کردند تا پول شرکت را اختلاس کنند و قیمت سهام را دستکاری کنند.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx