نهنگ های بیت کوین درحال انباشت BTC

نهنگ های بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

نهنگ های بیت کوین بار دیگر شروع به انباشت بیت کوین کرده اند. این انباشت در زمانی اتفاق می‌افتد که بازار کریپتو شاهد قیمت‌های نابسامان با شتاب پایین است. اکنون، با افزایش سرعت، این سرمایه گذاران بزرگ با سرمایه گذاری های خود، می تواند حرکات بیشتری را در افق بیت کوین ایجاد کنند.

نهنگ های بیت کوین درحال انباشت

داده های سنتیمنت نشان می دهد که نهنگ های بزرگ بیت‌کوین که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین نگهداری می کنند، انباشت خود را تسریع کرده‌اند. طی پنج روز گذشته، این سرمایه‌گذاران بزرگ بیش از ۲۰۰۰۰ بیت کوین به موجودی خود اضافه کرده‌اند که آن را به یک روند انباشت قابل توجه تبدیل کرده است. در نتیجه، این نهنگ های بیت کوین اکنون در مجموع ۴.۵۷ میلیون بیت کوین ذخیره می کنند. این رقم ۲۳.۷ درصد از کل عرضه بیت کوین در گردش را تا این لحظه نشان می دهد و مشخص می‌کند این انباشت ممکن است در روند بهبود ثبت شده توسط بیت کوین در دو روز گذشته نقش داشته باشد.

نهنگ های بیت کوین

روند انباشت پس از فعالیت کم ثبت شده توسط این نهنگ های بزرگ بیت کوین داغ می شود. همانطور که بیت کوینیست گزارش داد، تراکنش های بزرگ نهنگ‌ها تنها به ۱۹ درصد از کل تراکنش های بیت کوین کاهش یافت که نشان دهنده خستگی این کیف پول های بزرگ است.

با این حال، انباشت جدید به بازی طولانی مدت تر از سوی این نهنگ ها اشاره دارد. همچنین تمایل به خرید در سطوح فعلی را نشان می‌دهد که می‌تواند به این معنی باشد که نهنگ‌های بزرگ BTC می‌توانند باور کنند که قیمت دارایی دیجیتال ممکن است به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx