پیش‌بینی سقوط شدید بیت کوین قبل از افزایش قیمت

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

مایکیبول کریپتو (Mikybull Crypto)، یک تحلیلگر شناخته‌شده‌ی بازار ارزهای دیجیتال در توییتر، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین قبل از رسیدن به اوج‌های قیمتی جدید، با کاهش شدیدی روبرو خواهد شد. او معتقد است این کاهش قیمتی به اندازه‌ی افزایش اخیر سلطه‌ی بیت‌کوین در بازار خواهد بود. این تحلیلگر همچنین پیش‌بینی کرده است که پس […]

بیت کوین

مایکیبول کریپتو (Mikybull Crypto)، یک تحلیلگر شناخته‌شده‌ی بازار ارزهای دیجیتال در توییتر، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین قبل از رسیدن به اوج‌های قیمتی جدید، با کاهش شدیدی روبرو خواهد شد. او معتقد است این کاهش قیمتی به اندازه‌ی افزایش اخیر سلطه‌ی بیت‌کوین در بازار خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین پیش‌بینی کرده است که پس از این سقوط احتمالی، بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به قیمت‌های ۹۵ هزار تا ۱۴۲ هزار دلار خواهد رسید. سایر تحلیلگران نیز نظرات مشابهی دارند؛ برای مثال، TheMoonCarl هدف قیمتی ۱۲۵ هزار دلار را برای سپتامبر امسال و TheScalpingPro قیمت ۱۸۰ هزار دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx