تحلیل دو آلتکوین با پتانسیل رشد قیمتی بالا (اتریوم و شیبا اینو)

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

بیت کوین (BTC) در حرکت اخیر خودش یک رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و به قیمت ۲۹ هزار دلار رسید. اگر تحلیل قبل را دیده باشید احتمالا از این رشد قیمت غافلگیر نشده باشید. با این حال درصورتی که از بازار جا مانده‌اید، اصلا نگران نباشید چون دو آلتکوین دیگر هستند که پتانسیل رشد بالا دارند و در این ویدئو به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

تحلیل اتریوم؛ احتمال رشد ۱۰ درصدی

اتریوم (ETH) علی رغم رشد اخیری که داشته است اما هنوز نتوانسته است خط روند نزولی خود را شکست دهد. این خط روند نزولی از آپریل ۲۰۲۳ شکل گرفت و بارها قیمت را ریجکت کرد. اتر در حال حاضر در حدود قیمت ۱۸۰۰ دلار و نزدیک به این خط روند نزولی معامله می‌شود.

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار ۴ ساعته

اگر توکن اصلی اتریوم (ETH) موفق به شکست (معتبر) این مقاومت شود، می‌تواند به سرعت خود را تا تارگت قیمتی ۱۹۰۰ دلار و بعد از آن تا تارگت ۲۰۰۰ دلار برساند. همچنین در صورت رد دوباره قیمت در برخورد با این مقاومت، قیمت اتر می‌تواند تا محدوده ۱۷۷۰ دلار (باکس سبز) ریزش نماید.

تحلیل شیبا اینو؛ احتمال رشد ۲۰ درصدی

شیبا اینو برخلاف بسیاری دیگر از آلتکوین‌ها که در رشر اخیر بازار کریپتو حرکات مثبتی را ثبت کردند آنچنان جنب و جوشی را از خود نشان نداده است. این موضوع می‌تواند به پتانسیل بالای این رمزارز برای رشد قیمت بیشتر اشاره داشته باشد.

تحلیل شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو در نمودار ۴ ساعته

شیبا اینو یک محدوده مقاوت اصلی را بر سر راه خود دارد، یعنی محدوده ۰.۰۰۰۰۰۷۵۷ دلار (باکس آبی). این محدوده یک بار قیمت را ریجکت کرده اما شیبا بازهم بالا آمده و در نزدیکی این محدوده معامله می‌شود. در صورتی که شیبا این محدوده را شکست دهد می‌تواند تا سقف کانال نزولی خودش حرکت کند و یک پامپ قیمتی ۲۰درصدی را تجربه کند. در صورت رد قیمت در این قیمت، کف کانال نزولی نقش حمایت اصلی را ایفا خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx