ایلان ماسک پرداخت ارزهای دیجیتال را به توییتر می آورد

ارزهای دیجیتال ایلان ماسک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، تصمیم خود را برای تمدید قرارداد خرید توییتر خود اعلام کرد، بازار ارزهای دیجیتال با مفروضات و نظرات جدید در تب و تاب این خبر است. با بازگشت این پیشنهاد، توییتر کریپتو مملو از احساسات و ایده‌هایی در مورد اینکه توییتر جدید تحت نظارت ایلان ماسک، رئیس تسلا چگونه باید باشد، است.

در این زمینه، گروه سرمایه گذاری کریپتو رند آنچه را که شرکت واقعا انتظار دارد ماسک در صورت به نتیجه رسیدن معامله در آینده نزدیک، تغییر یا اصلاح کند را به اشتراک گذاشت.

گروه کریپتو رند در توییتر فهرستی از تغییرات جدیدی را که ممکن است رئیس تسلا در صورت نهایی شدن قرارداد خرید ماسک و توییتر در آینده نزدیک معرفی کند، به اشتراک گذاشت. به گفته این شرکت، ماسک همچنین می‌تواند پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال را در توییتر معرفی کند که ممکن است این بخش را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

ایلان ماسک قبلاً تصمیم خود را برای ادغام پرداخت های دوج کوین در توییتر بلو اعلام کرده بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که ماسک همچنین می‌تواند ساختار کلی سایت میکروبلاگینگ را آزمایش کند و ممکن است یک دکمه ویرایش را معرفی کند تا به کاربران اجازه دهد توییت‌های منتشر شده خود را ویرایش کنند.

قابل ذکر است، توییتر آبی در حال حاضر کاوش در راه های معرفی دکمه ویرایش را آغاز کرده است، که به نظر می رسد در حال حاضر در مرحله آزمایش اولیه است.

سلام

این یک آزمایش برای اطمینان از کارکرد دکمه ویرایش است، ما به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه پیش می رود

— Twitter Blue  ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲

این شرکت همچنین اعلام کرد که چگونه ایلان ماسک می تواند برای از بین بردن ربات های ارزهای دیجیتال که خیلی زیاد شده اند تلاش کند. ماسک در حالی که در ماه آوریل در یک سخنرانی TED شرکت می‌کرد، به موضوع رو به رشد ربات‌های کریپتویی در توییتر اذعان کرد و تمایل خود را برای حذف ربات‌های کریپتویی در توییتر را ابراز کرد.

“اگر من برای هر کلاهبرداری ارز دیجیتالی که می دیدم یک دوج کوین داشتم، ۱۰۰ میلیارد دوج کوین داشتیم.” “اولویت اصلی من حذف ربات های اسپم و کلاهبرداری و ارتش ربات هایی است که در توییتر هستند.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx