مستر کارت ابزار ضدکلاهبرداری ارز دیجیتال خود را معرفی کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معرفی ابزار ضدکلاهبرداری ارز دیجیتال توسط مستر کارت طبق گزارش CNBC، غول پرداخت مسترکارت امروز Crypto Secure را راه‌اندازی می‌کند، یک محصول نرم‌افزاری جدید که برای کمک به بانک‌ها و سایر صادرکنندگان کارت طراحی شده است تا تراکنش‌های مشکوک را از مبادلات ارز دیجیتال شناسایی و مسدود کنند. سیستم مشابهی در حال حاضر برای تراکنش‌های […]

ارز دیجیتال مستر کارت

معرفی ابزار ضدکلاهبرداری ارز دیجیتال توسط مستر کارت

طبق گزارش CNBC، غول پرداخت مسترکارت امروز Crypto Secure را راه‌اندازی می‌کند، یک محصول نرم‌افزاری جدید که برای کمک به بانک‌ها و سایر صادرکنندگان کارت طراحی شده است تا تراکنش‌های مشکوک را از مبادلات ارز دیجیتال شناسایی و مسدود کنند.

سیستم مشابهی در حال حاضر برای تراکنش‌های فیات مسترکارت وجود دارد، با این فناوری که اکنون به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ گسترش یافته است.

این ابزار با استفاده از  CipherTrace، شرکت اطلاعاتی ارز دیجیتال مسترکارت که سال گذشته آن را خریداری کرد، از الگوریتم‌های هوش مصنوعی «پیچیده» و داده‌های بلاک چین‌های عمومی برای تعیین خطر جرم مرتبط با صرافی‌های ارز دیجیتال متصل به شبکه پرداخت استفاده می‌کند.

طبق این گزارش، این پلتفرم داشبوردی با رتبه‌بندی‌های رنگی ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده خطر فعالیت‌های مشکوک است، با شدت خطر از قرمز برای «بالا» تا سبز برای «کم».

با این حال،Crypto Secure  خودش تصمیم نمی‌گیرد که آیا یک تاجر رمزنگاری خاص باید محدود شود یا خیر – قضاوت نهایی به عهده صادرکنندگان کارت است.

آجی بالا، رئیس کسب و کار سایبری و اطلاعاتی مسترکارت به CNBC گفت :«ایده این است که نوع اعتمادی که ما برای تراکنش‌های تجارت دیجیتال ارائه می‌کنیم، می‌خواهیم بتوانیم همان نوع اعتماد را برای تراکنش‌های ارز دیجیتال برای مصرف‌کنندگان، بانک‌ها و بازرگانان فراهم کنیم»

ظاهرا Crypto Secure  تضمین می‌کند که شرکای مسترکارت می‌توانند «با چشم‌انداز پیچیده نظارتی مطابقت داشته باشند».

مسترکارت به تصویر بزرگتر نگاه می کند

در حالی که حجم فعالیت‌های غیرقانونی مربوط به ارزهای دیجیتال تا این سال 15 درصد کاهش یافته است، طبق گزارش اخیر، درآمد کل کلاهبرداری در سال 2022 – علیرغم کاهش 65 درصدی نسبت به پایان ژوئیه 2021 – همچنان در سطح 1.6 میلیارد دلاری قرار دارد.

علاوه بر این، بر اساس این گزارش، تا ژوئیه 2022، 1.9 میلیارد دلار ارز دیجیتال همچنان در حوادث مختلف هک به سرقت رفته است.

در حالی که کاهش فعالیت غیرقانونی ارز دیجیتال ممکن است به دلیل افت قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی باشد، بازار نزولی مداوم بر استراتژی کلی ارز دیجیتال مسترکارت تاثیری نداشته است. بنا بر گزارش ها این شرکت بر ارائه راه حل هایی برای ذینفعان در دراز مدت متمرکز است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx