شبکه ۱inch با ENS اتریوم رقابت می کند

شبکه 1inch
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

رقابت شبکه ۱inch با ENS اتریوم

در ۴ اکتبر، شبکه ۱inch همکاری با ارائه دهنده نام دامنه غیرمثلی (NFT) و پلتفرم هویت دیجیتال Unstoppable Domains را اعلام کرد.

همکاری جدید نشان دهنده حرکت به سمت فضای دامنه غیرمتمرکز است که در حال حاضر تحت سلطه سرویس نام اتریوم (ENS) است.

بر اساس این اعلامیه، این مشارکت به کاربران کیف پول شبکه ۱inch اجازه می‌دهد تا با جایگزین کردن آدرس‌های پیچیده با نام‌های دامنه، تراکنش‌ها را به روشی کاربرپسندتر انجام دهند. این دقیقاً همان چیزی است که ENS ارائه می دهد (جایگزینی آدرس های اتریوم با نام های دامنه مناسب وب).

Unstoppable Domains  با برش نام‌های کاربرپسند به‌عنوان یک NFT نام‌های کاربرپسند تولید می‌کند تا دارنده آن‌ها را برای همیشه نگه دارد. در مقایسه، دامنه های ENS  باید به طور دوره ای تمدید شوند، درست مانند نام های دامنه واقعی.

این پلتفرم همچنین نام‌های کاربری مختلفی را برای رمزارزها ارائه می‌کند که می‌توانند دارای پسوندهایی از جمله NFT، Wallet، Crypto، Bitcoin، Blockchain، ۸۸۸ و DAO باشند. کاربران می توانند با کیف پول های inch1 خود با نام هایی مانند andy.wallet یا money.crypto  تعامل داشته باشند. از سوی دیگر، نام‌های ENS همه به .eth ختم می‌شوند.

نام ها همچنین می توانند به عنوان هویت های دیجیتالی با توجه به Unstoppable Domains استفاده شوند. هنگام جستجوی نام‌های دامنه در این پلتفرم متوجه می شویم که قیمت‌ها برای موارد محبوبی مانند andy.wallet و حتی بیشتر از آن برای موارد کمیاب که بیشتر آنها قبلاً گرفته شده بودند، به ۱۰۰۰۰ دلار هم می‌رسد.

سرگی کونز، یکی از بنیانگذاران شبکه ۱inch، گفت که مسائل مربوط به تجربه کاربر، امنیت و هویت همچنان مانع پذیرش جریان اصلی Web3 است.

او افزود: «همکاری با Unstoppable فرصت‌هایی را برای غلبه بر این موانع با سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر کردن Web3 onboard باز می‌کند.»

Unstoppable Domains ادعا می کند که ۲.۶ میلیون نام را ثبت کرده و با ۴۵۳ پلتفرم دیگر از جمله Trust Wallet، ShapeShift، OpenSea، Coinbase  و مرورگر Brave  یکپارچه شده است. در مقایسه، ENS  دارای ۲.۱۷ میلیون آدرس نام ثبت شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx