رکود کریپتو فقط مربوط به مسائل کلان نیست

رکود کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

علت زمستان کریپتو

سال سختی برای دارایی‌های ریسکی از جمله کریپتو  بوده است و منصفانه است که وضعیت اقتصاد کلان را مقصر بدانیم. مجموعه ای از عوامل باعث افزایش تورم در اقتصادهای توسعه یافته شده و بانک های مرکزی را مجبور به واکنش کرده است.

در نتیجه، چندین رویداد از جمله تورم، حقوق و دستمزد، اعلام نرخ بهره، و سخنرانی مقامات پولی (به ویژه در ایالات متحده) تأثیر مرتبطی بر قیمت دارایی‌های ریسک در سطح جهانی داشته است. با انتشار اخبار بد، آشفتگی در انواع مختلف دارایی گسترش یافت. تا اواسط سپتامبر، تمام شاخص‌های اصلی سهام کشورهای توسعه‌یافته بازده منفی دو رقمی (از سال تا امروز، با تعدیل ارزی) ثبت کردند.

در این آب های متلاطم، دارایی های رمزنگاری به شدت آسیب دیدند. شاخص رمزنگاری نزدک (NCI)، که عملکرد مرتبط‌ترین دارایی‌های رمزنگاری شده را نشان می‌دهد، تا ۱۲ سپتامبر ۵۲.۳ درصد (سال تا به امروز) کاهش یافته بود. در طول این بحران، کریپتو همبستگی بی‌سابقه‌ای با دارایی‌های دارای ریسک سنتی به ویژه سهام نشان داد. . در این شرایط، جای سوال دارد که آیا زمستان کریپتو نتیجه یک سناریوی کلان است یا خیر.

بحران، تعدادی از بازیگران بد و پروژه های بد طراحی را از بین برد، اما همه ستون ها دست نخورده باقی مانده اند. پروتکل های مالی غیرمتمرکز (دیفای) همانطور که انتظار می رفت عمل کردند. اتریوم به تازگی مرتبط ترین به روز رسانی در تاریخ ارزهای دیجیتال را به پایان رساند. راه حل های لایه دوم در حال تکامل هستند. پذیرش رو به رشد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر اشکال فرهنگ دیجیتال و غیره وجود دارد.

رکود کریپتو فقط مربوط به کلان نیست. اما، این احتمال وجود دارد که اگر بحران نبود، در پاییز راحت خواهیم بود. و چرا باید در مورد احتمال تابستان ارزهای دیجیتال پس از فروکش کردن آشفتگی کلان شک کنیم؟ گفته شده است: “برای قدردانی از زیبایی دانه های برف، باید در سرما متمایز شد.” برای برنزه شدن در تابستان کریپتو، باید در معرض آفتاب قرار بگیرید!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx