نکاتی برای زنده ماندن در بازار خرسی بیت کوین

یادگیری نکات مهم در بازار خرسی
  • زمان مطالعه: 16دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

این مقاله نقل قول از Boomer عضو قدیمی و فعال جنبش استقلال مالی میباشد

در اعماق وجود، همه می دانستیم که این اتفاق می افتد. بازار های نزولی بد هستند، و به خصوص اگر اولین بار باشد، بد هستند. هر بازار خرسی متفاوت است و همیشه افرادی هستند که به شما خواهند گفت که آسمان در حال سقوط است.  لطفا یکی از این افراد نباشید من می دانم که قیمت در چند هفته گذشته کمی بهتر بوده است، اما اگرچه ممکن است در رکود قرار نگیریم، همه چیز هنوز در آنجا بسیار دشوار است. من شخصاً مشکلی با دیدن قیمت بیت کوین بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار برای مدتی دیگر ندارم، اما می دانم که اگر قبلاً آنها را تجربه نکرده باشید، آن شمع های قرمز بزرگ چقدر ترسناک هستند.

اگر اولین خرید های خود را در پاییز ۲۰۲۱ انجام داده اید، زمانی که همه چیز به نظر می رسید ما به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار می رویم، احتمالاً در حال حاضر کاملاً شکست خورده اید. متوجه شدم؛ این یک احساس وحشتناک است این ممکن است اولین بازار نزولی بیت کوین من باشد، اما من از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در بازار سهام بودم – آخرین باری که احساس می کردم دنیا در حال پایان است – و جالب نبود.

نکات کاربردی در بازار خرسی

مجموعه‌ای از مقالات خودیاری وجود دارد که می‌تواند در تلاطم رکود بازار سهام راهنمایی کند، و من متوجه شده‌ام که بیشتر توصیه‌ها به خوبی به بیت کوین ترجمه می‌شوند. در اینجا چند نکته وجود دارد که در گذشته به من کمک کرده است. بدیهی است، اگر ضررها واقعاً بر شما تأثیر می گذارد، لطفاً از کمک واقعی خجالت نکشید. افرادی هستند که در این زمینه تخصص دارند. به یاد داشته باشید که این به هیچ وجه توصیه مالی نیست.

آن را صحبت کنید
بازار خرسی ۲۰۲۲ هیچ زندانی نمی‌گیرد. به نظر می رسد هیچ کس از این مورد در امان نیست، و این بار فقط بیت کوین نیست. تقریباً همه درد را احساس می کنند. بدتر شدن اوضاع، تورم همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. با دوستی که علاقه مند به سرمایه گذاری است تماس بگیرید و سعی کنید با یک کوکتل تابستانی در مورد آن صحبت کنید. انسان‌ها در درک اینکه تنها کسانی نیستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند سختی می‌گذرد و اغلب اوقات وقتی در حال گذراندن آن‌ها هستیم پشت لبخندهای ساختگی پنهان می‌شویم.

این احتمال وجود دارد که دوست شما برخی از همان چیزهایی را که شما دارید احساس کند، حتی اگر در رسانه های اجتماعی در مورد آن پست نگذارد. من متوجه شده‌ام که وقتی به کسی یک سخنرانی هیجان‌انگیز ارائه می‌کنم، بیشتر از زمانی که همان صحبت‌های هیجان‌انگیز را با خودم انجام می‌دهم، در من طنین‌انداز می‌شود.

اگر می خواهید سریع بروید، تنها بروید، اما اگر می خواهید دور بروید، با هم بروید.

به عنوان یک امتیاز، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید و سعی نمی کنید دوست خود را نارنجی کنید؟ مردم متوجه می شوند که همه چیز در آنجا عجیب است و به دنبال گزینه های جدید هستند، بنابراین ممکن است نسبت به چند ماه پیش پذیرای زمین باشند. واقعاً زمان بسیار خوبی برای جذب مردم است.

اهداف خود را مجددا ارزیابی کنید

به یاد داشته باشید که تحمل ریسک شخصی است. آیا در دراز مدت در بیت کوین هستید؟ بسیاری از مردم می گویند که هستند، اما واقعا فقط به دنبال دستاوردهای سریع هستند. آیا اهداف شما تغییر کرده است؟ اگر پایان نامه بلندمدت شما هنوز دست نخورده است، باید بتوانید از این نوسانات خلاص شوید، اما اگر زمان سختی دارید، انتظارات خود را تنظیم کنید. با خودتان روراست باشید و به یاد داشته باشید که اگر نگرانی در مورد آنها باعث بیدار نگه داشتن شما در شب شده باشد، فروش کمی از دارایی هایتان شرم ندارد. بهتر است اکنون ضرر کنید، از اشتباهات خود درس بگیرید و به جلو حرکت کنید تا اینکه روحیه خود را کاملاً از بین ببرید.

اگر بیشتر از چیزی که می توانستید از دست بدهید، اولویت های خود را دوباره ارزیابی کنید. اگر مجبور هستید با ضرر بفروشید، احتمالاً باید این کار را انجام دهید و ادامه دهید. اما تسلیم نشو! کاهش نوردهی با کاهش اندازه پشته ممکن است ایده بدی نباشد. من دیدم که مردم پس از بحران مالی جهانی از سرمایه گذاری منصرف شدند زیرا اهداف و تحمل ریسک آنها به درستی همسو نبود. هنگامی که آنها بخار شدند، کاملاً تسلیم شدند. اجازه نده این اتفاق برای شما بیفتد.

فرصت یا تهدید

اگر بتوانید از پس آن برآیید، بازارهای نزولی فرصت‌هایی را ارائه می‌دهند، اما اگر نمی‌توانید به خودتان سخت نگیرید.  هرگز فکر نمی‌کردم دوباره بیت‌کوین را زیر ۲۰۰۰۰ دلار ببینم، بنابراین اگر در نزدیکی بالاترین قیمت اخیر خرید کرده‌اید، می‌ترسم.

اگر می توانید میانگین کم کنید، از این فرصت استفاده کنید و چند رمز ارز در قیمت ارزان بگیرید. در صورت امکان متوسط ​​هزینه دلار و از اندازه موقعیت خود برای مدیریت ریسک خود استفاده کنید. اگر نوسان به شما می رسد، حجم خریدهای معمولی خود را کاهش دهید. من به طور کلی از ایجاد تعادل مجدد در بازارهای نزولی اجتناب می کنم، اما اگر سرمایه گذاری های دیگری غیر از بیت کوین دارید، فروش برخی از بازنده های خود برای خرید چیزی که حتی بیشتر آسیب دیده است، می تواند پاک کننده باشد تا بتوانید از نو شروع کنید. اما به یاد داشته باشید: من توصیه مالی نمی کنم.

از بزرگان بازار بیاموزید

به دنبال خرد سرمایه گذاری افسانه ها باشید. در حالی که من لزوماً با استراتژی‌های سرمایه‌گذاری ۲۰۲۲ آنها موافق نیستم، افرادی مانند چارلی مانگر و وارن بافت چندین دهه چرخه‌های بازار را پشت سر گذاشته‌اند و انتقال تجربیات آنها ارزش زیادی دارد. این دایناسورها در روزگار خود بازارهای خرس فراوانی را دیده اند و در مورد آنها حرف های زیادی برای گفتن دارند. سعی کنید “به نقل از بازار خرسی” از این افراد را جستجو کنید. وقتی بازارها در حال سقوط هستند، درس های مهم زیادی برای یادگیری وجود دارد و بسیاری از آنها را نمی توان از طریق کتاب درسی آموخت.

برای اینکه من را از یک بازار نزولی عبور دهد:

«قیمت چیزی است که شما می پردازید. ارزش، چیزی است که به دست می آورید.” – وارن بافت

ردیابی اشتباهات خود در بازار را نگه دارید

اگر شما فردی هستید که میانگین هزینه دلاری دارید، می توانید از این مورد صرف نظر کنید، اما برای کسانی از شما که دوست دارند پایین ترین قیمت ها را انتخاب کنند یا معامله کنند، این یکی برای شماست.

من برای بیشتر دوران سرمایه گذاری خود یک مجله تجاری نگه داشته ام و همیشه مفید است که برگردم و مطالعه کنم. من دوست دارم به غیر از قیمت و مقدار، چند چیز را در دفترم ثبت کنم، مانند احساسم.

هیچ قاعده‌ای برای آنچه باید در ژورنال خود بنویسید وجود ندارد، فقط سازگار باشید. در طول چند هفته گذشته، من دفترچه‌ام را مرور می‌کردم تا ببینم وقتی تصمیم‌های خاصی می‌گرفتم به چه فکر می‌کردم. چند اشتباه وجود داشت، اما بیشتر خریدهای من در زمانی که آنها را انجام دادم منطقی بودند. من در درجه اول یک سرمایه گذار شاخص هستم، اما در طول سال ها در زمان نامناسبی وارد چند سهام فناوری شده ام.

اکثر اشتباهات من (به غیر از خرید چند آلتکوین که بی نام خواهند ماند) در سمت فروش بود: بیشتر اشتباهات من فروش خیلی زودهنگام بود. همه فکر می کنند که در بازار گاو نابغه هستند و اشتباهات معمولاً با رنگ سبز رنگ آمیزی می شوند. بازارهای نزولی بسیار کمتر بخشنده هستند. فقط داشتن یک دفتر خاطرات کافی نیست. حتماً هر چند وقت یکبار برگردید و آن را بخوانید. جای تعجب است که چقدر اشتباهات را تکرار می کنیم.

چیزی را بسازید … هر چیزی

من می دانم که آن را دوست ندارم، اما یک فرصت عالی در حال حاضر به ما ارائه شده است. بازارهای خرسی راهی برای جدا کردن سیگنال از نویز دارند، بنابراین اگر هنوز در حال خواندن مقالات بیت کوین، گوش دادن به پادکست ها، انباشتن نشست ها و ایجاد یک شبکه اجتماعی بیت کوین هستید، به احتمال زیاد «یکی واقعی» هستید. شما در حال عبور از این بازار خرسی هستید و پس از گذشتن طوفان بسیار قوی تر خواهید شد.

شما انرژی و یادگیری خود را متمرکز می کنید، اما این روزهایی هستند که باید با ساختن چیزی، از شانس استفاده کنید. از آنجایی که در حال حاضر افراد زیادی در حال آسیاب کردن نیستند، کارشناسان متوجه این شلوغی خواهند شد. در تماس با این افراد برای کمک دریغ نکنید. من متوجه شدم که جامعه بیت کوین به طرز شگفت انگیزی باز و مفید است. به احتمال زیاد پادکستری که هر روز به آن گوش می دهید با خوشحالی به شما توصیه هایی می کند.

شاید این کار به سادگی خرید یک ماینر S9 ASIC کارکرده و یادگیری نحوه کار استخراج بیت کوین باشد، یا شاید بتوانید پادکست یا کانال Tik Tok خود را در مورد چیزی در بیت کوین که به آن علاقه دارید راه اندازی کنید. شاید در حال نوشتن مقالاتی مانند این باشد که چگونه می توانید به رشد و شکوفایی جامعه بیت کوین کمک کنید. این می تواند به سادگی راه اندازی یک جلسه ماهانه بیت کوین باشد.

ما هنوز زود هستیم و این زمان هایی است که باید مدرک کار خود را ارائه کنید. خودت باش و برو بیرون صدای شما مهم است خود را برای زمانی که بازار می چرخد ​​آماده کنید زیرا همه ما می دانیم که در نهایت چنین خواهد شد. وقتی این کار انجام می‌شود، ممکن است شما یکی از افرادی باشید که طبقه جدید بیت‌کوین‌ها به دنبال کمک هستند.

به خودتان استراحت بدهید

تابستان است. بیرون بروید و از آن لذت ببرید. تمام اعلان های مالی خود را در تلفن خود خاموش کنید. اگر عادت دارید هر روز موجودی حساب معاملاتی خود را چک کنید، چرا به دو بار در هفته کاهش ندهید؟ اگر کاملاً مجبور هستید، یک دوست را تعیین کنید که اگر واقعاً به طرفدار ضربه خورد، به شما پیامک بدهد. نکته: احتمالاً اینطور نخواهد شد … و حتی اگر اینطور باشد، در واقع در مورد آن چه می کنید؟

آخرین چیزی که باید تکرار کنم: اگر واقعاً احساس ناراحتی می کنید، از درخواست کمک خجالت نکشید. منابع وجود دارد. من به هیچ وجه یک متخصص سلامت روان نیستم، اما اگر به یک پیام ساده تشویقی نیاز داشتید، DM من در توییتر باز است. WGMI.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx