آموزش واریز و برداشت در صرافی کوینکس

آموزش واریز و برداشت در صرافی کوینکس
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9733 نفر

کوینکس (coinex)، یک صرافی ارز دیجیتال بزرگ جهانی است که با توجه به حجم معاملات آن، در لیست بهترین صرافی‌های کریپتویی قرار دارد. این پلتفرم به فعالان حوزه ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا به ترید، ثبت معاملات آتی و خرید و فروش رمزارز بپردازند. با توجه به خدمات عالی که این صرافی به کاربران خود ارائه می‌دهد، برای برداشت یا واریز ارز دیجیتال بستری مناسب به شمار می‌رود و دائما در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد. از همین روی بسیاری از کاربران ایرانی نیز تمایل به خرید و فروش رمز ارز از این صرافی و یا استفاده از سرویس‌های معاملاتی کوینکس را دارند که نیاز به آموزش دارد. از همین روی در این مقاله می‌خواهیم به موضوع آموزش واریز و برداشت صرافی کوینکس پرداخته و قدم به قدم شما را برای انتقالات ارزی در این صرافی راهنمایی کنیم.

آموزش واریز به صرافی کوینکس

واریز(Deposit) به صرافی کوینکس بدان معناست که شما مقداری رمز ارز را از یک صرافی، پلتفرم معاملاتی و یا کیف پول دیگر به حساب کوینکس خود واریز می‌کنید تا حساب‌تان را شارژ کنید. برای اینکار باید ابتدا آدرس کیف پول کوینکس خود را داشته باشید تا بتوانید سایر مراحل را طی کنید. همچنین شایان ذکر است برای شروع فرآیند واریز یا برداشت در صرافی coinex، داشتن اکانت با مشخصات شما الزامی است. در ادامه نحوه واریز رمز ارز به صرافی کوینکس را توضیح داده‌ایم.

  1. از طریق آدرس coinex.com وارد وب سایت رسمی کوینکس شده و سپس وارد اکانت خود شوید.
  2. از نوار بالای صفحه گزینه (Assets)، را انتخاب کرده و بر روی (Deposit)، کلیک کنید.آموزش واریز به صرافی کوینکس
  3. ارز مورد نظر که می‌خواهید به صرافی کوینکس انتقال دهید را انتخاب کنید. (در این جا برای مثال رمزارز تتر را انتخاب می‌کنیم)
  4. سپس در کادر (Select Network)، شبکه انتقال رمزارز مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید ارز USDT، را به حساب صرافی خود واریز کنید. پس از انتخاب USDT در بخش مربوطه، حالا باید شبکه انتقال USDT-TRC20 را انتخاب کنید.
  5. گزینه (Copy address) یا اسکن کد (Show QR code) را انتخاب کنید تا به آدرس کیف پول USDT در صرافی کوینکس دسترسی پیدا کنید. آدرس مذکور را می‌توانید در کیف پول یا صرافی دیگری که قصد واریز از آن دارید را ، کپی یا اسکن کنید.
  6. برای واریز ارز به صرافی کوینکس میزان مشخصی تعیین شده است که باید به حد مجاز واریز در صرافی توجه داشته باشید.
  7. پس از بررسی اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، می‌توانید از طریق گزینه (submit)، تراکنش خود را نهایی کرده و منتظر دریافت رمز ارزهای خود باشید.
  8. شما می‌توانید پس از واریز سپرده، دارایی‌های خود را در بخش (Spot)، مشاهده کنید.

آموزش واریز به صرافی کوینکس

آموزش برداشت ارز از کوینکس

از طریق فرآیند سپرده یا برداشت، شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتال را بین حساب CoinEx و سایر کیف پول‌ها یا پلتفرم‌ها انتقال دهید. در ادامه مراحل برداشت ارز از کوینکس را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

  1. ابتدا به حساب کاربری Coinex خود رفته و گزینه (Assets)، را انتخاب کنید.
  2. برروی گزینه برداشت از حساب یا (Withdraw)، کلیک کنید.آموزش برداشت ارز از کوینکس
  3. در فیلد (Select Coin)، ارز دیجیتال مورد نظر را جستجو کرده و سپس بر روی گزینه (Normal withdrawal) کلیک کنید.
  4. شبکه ارز دیجیتال مورد نظر را در بخش (Select Network)، وارد کنید.
  5. مقدار رمز ارز مورد نظر را مشخص کنید و آدرس کیف پولی که می‌خواهید برداشت ارز از آن انجام داده را وارد کنید. برای این امر باید آدرس کیف پول را از ولت خود برداشته و در بخش (Withdrawal Address) کوینکس وارد کنید.
  6. در این مرحله بر اساس نوع سیستم شناسایی دو عاملی که از قبل انتخاب کردید کد تاییدی برایتان ارسال می‌شود. می‌توانید این کد را از طریق اپلیکیشن (Google Authenticator Code) دریافت نمایید.
  7. سپس کد را مانند تصویر زیر در کادر مشخص شده وارد نمایید.آموزش برداشت ارز صرافی کوینکس
  8. حالا به ایمیل خود مراجعه کرده و پیامی که از سوی صرافی دریافت کرده‌اید را باز کنید. پس از بررسی مجدد تمامی اطلاعات و صحیح بودن آنها، بر روی گزینه (Reconfirm)، کلیک کنید. شایان ذکر است این لینک تنها ۳۰ ثانیه اعتبار دارد.آموزش برداشت ارز صرافی کوینکس

 پس از اتمام تمامی مراحل فوق، ایمیلی از سوی صرافی کوینکس برای شما ارسال می‌شود که نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن برداشت از حساب کوینکس‌تان است.


آموزش برداشت ارز صرافی کوینکس

در این مقاله، به آموزش واریز و برداشت صرافی کوینکس پرداختیم. صرافی‌های رمزارزی مانند کوینکس به کاربران امکان می‌دهند تا به راحتی ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنند، اما برای بهره‌برداری کامل از این خدمات، آشنایی با روش‌های واریز و برداشت لازم است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx