بازی وب3 Tales of Elleria هک شد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بازی وب3 Tales of Elleria دچار حمله‌ای شد که منجر به سرقت بیش از 140 ETH شده است. هکر این بازی یک تابع در قرارداد پل آربیتروم را هدف قرار داد. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ ارزش اتریوم های سرقت شده در حدود 273,000 دلار می‌باشد. تیم پروژه در تویییتر خود این خبر […]

بازی وب3

بازی وب3 Tales of Elleria دچار حمله‌ای شد که منجر به سرقت بیش از 140 ETH شده است. هکر این بازی یک تابع در قرارداد پل آربیتروم را هدف قرار داد. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ ارزش اتریوم های سرقت شده در حدود 273,000 دلار می‌باشد.

تیم پروژه در تویییتر خود این خبر را اعلام کرد و درخواست کرد که هیچ کس توکن ELM را خریداری نکند و همچنین خبر داد که برداشت و واریز بازی را به حالت تعلیق درآورده است. این حمله در 19 آوریل انجام شد و طبق گفته تیم، هکر از قرارداد پل آربیتروم سوء استفاده کرد، 5 میلیارد توکن ELM را ضرب کرد و سپس اقدام به تخلیه LP (استخر نقدینگی) پروژه کرد.

این تیم در حال کار بر روی طرحی برای جبران خسارت قربانیان این حمله است و به زودی جزئیات این طرح را ارائه خواهد کرد.

بازی وب3

اکسپلویت خاص مربوط به تابع بازیابی در قرارداد هوشمند بوده است. این هکر مبلغ سرقت شده را در چهار تراکنش تقسیم و از قرارداد خارج کرد. در نتیجه این حمله، قیمت توکن ELLERIUM (ELM) این بازی وب3 ضربه خورد و 99٪ از ارزش خود را از دست داد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx