صرافی غیرمتمرکز تریدر جو در آربیتروم راه اندازی شد

صرافی غیرمتمرکز تریدر جو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 535 نفر

صرافی غیرمتمرکز تریدر جو (Trader Joe) شبکه اصلی خود را در آربیتروم (Arbitrum) راه اندازی کرد. این اولین حرکت تریدر جو به سوی بلاکچینی فراتر از آولانچ است.

گسترش بزرگ‌ترین برنامه کاربردی آوالانچ از نظر حجم، گام بزرگی برای این پروتکل‌ دیفای است. پلتفرم‌های دیفای به امید رشد، در چندین بلاکچین راه اندازی می شوند تا به پایگاه کاربر بزرگتری برسند؛ زیرا بلاکچین های لایه ۱ شاهد کاهش در تعداد و حجم تراکنش ها هستند. رهبر بخش بازاریابی و ارتباطات تریدر جو با نام مستعار بلو به وبسایت دی‌بلاک گفت:

«تریدر جو قصد دارد به گسترش خود در بلاکچین‌های دیگری که دارای فعالیت دیفای قوی هستند و به رشد اکوسیستم خود فکر می‌کنند، ادامه دهد.»

بلو ادعا کرد که هدف این صرافی غیرمتمرکز افزایش استفاده از مدل جدید بازارساز خودکار (AMM) است؛ فناوری که در این حوزه، بزرگترین نوآوری از زمان یونی سواپ ورژن۳ است. طبق گفته دیفای لاما، یونی سواپ ورژن۳ در حال حاضر بیشترین حجم معاملات تجمعی را در بین تمام DEX ها دارد.

آربیتروم و آپتیمیزم هر دو پلتفرم‌ لایه‌ ۲ اتریوم هستند، یعنی بر روی شبکه اتریوم ساخته شده‌اند و ویژگی‌های امنیتی آن را به ارث می‌برند. این پلتفرم‌ها امسال شاهد رشد مداوم در تعداد تراکنش‌ها بوده‌اند. در حالی که بلاکچین های لایه ۱، در همین بازه زمانی، در تعداد تراکنش‌ها کاهش چشمگیری داشته اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx