دوج ایلان مارس، میم کوینی که 4000 درصد در ماه اکتبر رشد کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج ایلان مارس، میم کوینی که 4000 درصد در ماه اکتبر رشد کرد داده ها نشان می دهند که میم کوین دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) که اسم خود را از ایلان ماسک برگرفته، شاهد یک رشد نجومی در ماه اکتبر بوده است.داده های پولونیکس (Poloniex) نشان می دهند که روز گذشته این میم کوین […]

دوج ایلان مارس، میم کوینی که 4000 درصد در ماه اکتبر رشد کرد

دوج ایلان مارس، میم کوینی که 4000 درصد در ماه اکتبر رشد کرد

داده ها نشان می دهند که میم کوین دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) که اسم خود را از ایلان ماسک برگرفته، شاهد یک رشد نجومی در ماه اکتبر بوده است.داده های پولونیکس (Poloniex) نشان می دهند که روز گذشته این میم کوین موفق شد با صعود به 0.00000233 دلار، بالاترین سطح قیمتی خود را از 13 ماه مه ثبت کند.

لازم به ذکر است که ELON ماه اکتبر را با قیمت 0.00000005 دلار آغاز کرده بود. بنابراین، ارزش این میم کوین بالغ بر 3,780 درصد رشد کرده است.با این رشد، ارزش بازار دوج ایلان مارس از 26 میلیون دلار در 1 اکتبر، به 1.19 میلیارد دلار در 30 اکتبر افزایش یافت. بدین ترتیب، ELON موفق شده با صعود به جمع 100 رمزارز ارزشمند بازار، جایگاه 92 را به تصاحب خود درآورد.

Dogelon Mars نمودار دوج ایلان مارس

نمودار ELON

دلایل رشد نجومی ELON

بخش عمده ای از رشد دوج ایلان مارس در 29 و 30 اکتبر اتفاق افتاد. در آن تاریخ، این رمزارز با لیست شدن در پلتفرم های OKEx و Crypto.com بیش از 200٪‌ رشد کرد.

دوج ایلان مارس جز میم کوین های برتر

از طرفی باید به این موضوع توجه کرد که بیشتر میم کوین ها در روزهای اخیر رشدهای قابل توجهی داشته اند؛ که از جمله این ارزها می توان به دوج کوین و شیبا و چند پروژه دیگر اشاره کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx