آیا رشد دوج کوین ادامه دارد؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل دوج کوین     1401/08/09 پس از چند هفته انباشت در قیمت های 5-6 سنت قیمت دوج کوین پامپ شدیدی را تجربه میکند و در کمتر از 7 روز بیش از 120 درصد افزایش میابد. قیمت بعد از عبور حدود 9 سنت، روند نزولی خود را میشکند و بعد از یک زمستان 500 روزه برای […]

دوج کوین

تحلیل دوج کوین     1401/08/09

پس از چند هفته انباشت در قیمت های 5-6 سنت قیمت دوج کوین پامپ شدیدی را تجربه میکند و در کمتر از 7 روز بیش از 120 درصد افزایش میابد. قیمت بعد از عبور حدود 9 سنت، روند نزولی خود را میشکند و بعد از یک زمستان 500 روزه برای این رمز روند صعودی خود را از سر میگیرد.

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین

در تایم فریم هفتگی قیمت دوج کوین به یک اردر بلاک نزولی برخورد کرده این میتواند ترمز رشد قیمتی را بکشد . بنابراین در همین نواحی میتوانیم شاهد فاز توزیع قیمتی در تایم فریم های پایین تر بمانیم.

خرید دوج کوین
میتوان منتظر واکنش قیمتی در تایم فریم های پایین تر ماند

در تایم فریم یک ساعته، روند همچنان پر قدرت دنبال میشود. و شکست 0.1138 میتواند اولین تریگر برای ایجاد روند نزولی در این تایم فریم گردد.البته این نکته قابل اشاره است که قیمت در این نواحی میتواند مدت زمان کوتاهی نوسان کند.

برای ورود به منظور سرمایه گذاری در این میم کوین بهتر است منتظر اصلاح قیمتی بمانیم. تراز 0.7 فیبوناچی نواحی 9 سنت میشود که این نواحی به یک ناحیه پر واکنش برای قیمت تبدیل شده است. و  با توجه به شکست روند نزولی متواند ناحیه مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx