تحلیل متیک | بررسی قیمت متیک

متیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

متیک (MATIC) مجبور نبود برای رشد منتظر اجازه بیت کوین و بازار ارزدیجیتال بماند. در واقع، طبق داده های سایت کوین گکو، این ارز دیجیتال در ۳۰ روز گذشته توانست ارزش خود را ۲۴.۳ درصد افزایش دهد، یعنی دقیقا در همان دوره ای که اکثر ارزهای دیجیتال برای ماندن در منطقه سبز تلاش می کردند. در زمان انتشار، این آلتکوین با قیمت ۰.۹۳ دلار معامله می شود و در هفت روز گذشته ۱۱.۹ درصد افزایش یافته است. در یک بازه زمانی ۱۴ روزه، این دارایی توانست به رشد ۱۷.۴ درصدی برسد.

تحلیلگران انتظار داشتند که این دارایی در تلاش برای آزمایش سطح مقاومت از ۰.۹۲ دلار رد شود. همانطور که به نظر می رسد، متیک هنوز پتانسیل کافی برای عبور از سد حیاتی و حفظ سطوح بالاتر قیمت در این لحظه را دارد.

فرصت سود برای خریداران متیک

از اواسط ماه جولای سال جاری، توکن بومی شبکه پالیگان در محدوده باریکی بین ۰.۷۲ تا ۱.۰۳ دلار معامله می شد. گاهی اوقات، متیک به ۰.۸۸ دلار می رسد. در ابتدای این ماه، کریپتو دوباره به منطقه پایین‌تر محدوده قیمتی خود رفت و به گاوها این فرصت را داد تا فروشندگان را آزمایش کنند که منجر به سود مثبت شد.

قیمت متیک

اگرچه اندیکاتور A/D در چند ماه گذشته نمایش قوی ای نداشت، اما شاخص قدرت نسبی متیک از ۳۰ به ۷۰ در نوسان بود. این اتفاق افتاد و قیمت معاملات را به ۰.۹۳ دلار رساند که در آن یک بلوک نزولی ایجاد شد. گاوها برای از بین بردن آن کار بزرگی انجام دادند تا روند صعودی ممکن شود.

در صورتی که گاوها کنترل خود را از دست بدهند، ممکن است این ارز دیجیتال بار دیگر به ۰.۸۷ دلار سقوط کند. با این حال، این می تواند فرصتی برای خریداران باشد تا سود خوبی کسب کنند، زیرا احتمال دارد که متیک به عقب بازگردد و تا ۱ دلار یا حتی ۱.۰۵ دلار افزایش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx