دوج کوین به دسته رمز ارز های برتر برمیگردد

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

دوج کوین از نظر حجم بازار از پولکادوت پیشی گرفت و توانست رتبه دهم را در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار کسب کند

در حال حاضر، شکاف ارزش گذاری بین دو کوین، دوج و دات، حدود ۲.۳ میلیارد دلار است. کاهش بیش از ۱۱ درصدی قیمت دات در هفته گذشته، که حتی در احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال، کاهش فوق‌العاده‌ای داشت، به بازپس گیری موقعیت دوج کوین کمک کرد.

به عبارت دیگر، بیشتر احتمال دارد که پولکادوت موقعیت خود را از دست داده باشد تا اینکه دوج رشد کرده باشد. با این حال، دوج کوین در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ است که پس از بیت کوین بر اساس اجماع اثبات کار عمل می کند، و نزدیک به صدر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.
تردیدها فقط در توسعه آینده این پروژه ایجاد می شود که تاکنون با هیچ خبر مثبتی جامعه خود را خراب نکرده است. وضعیت فعلی پیشینه اخبار پیرامون دوج اکنون بیشتر از ایلان ماسک رفته است که به طور کلی تعجب آور نیست.

در حال حاضر، ما در مورد شکایتی از سوی سرمایه گذاران علیه میلیاردر عجیب و غریب و همچنین اعتراض های بنیانگذاران دوج کوین که ماسک را به ایجاد یک فرقه شخصیتی و دستکاری قیمت دوج متهم می کنند صحبت می کنیم. در مورد قیمت دوج کوین، می توان به این نکته اشاره کرد که دوج کوین در چهار ماه گذشته در محدوده ۰.۰۵ تا ۰.۰۹ دلار معامله می شود و همچنان به مسیر خود ادامه می دهد. به طور کلی، قیمت‌های ارز دیجیتال اکنون در سطح فوریه ۲۰۲۱ است، که قبل از تبلیغات جهانی و پامپ‌های دیوانه‌کننده این رمز ارز بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx