صرافی ارز دیجیتال FTX در FCA ثبت نشده است

صرافی ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

تنظیم کننده اصلی مالی در بریتانیا (FCA)، هشداری به صرافی ارز دیجیتال FTX مستقر در باهاما صادر کرد و مدعی شد که بدون مجوز فعالیت می کند. این شرکت به لیست رو به رشدی از کسب و کارهای ثبت نشده مرتبط با ارزهای دیجیتال پیوست که همچنان بیشتر از کسب و کارهای ثبت شده در FCA هستند.

یک یادداشت هشدار به تاریخ ۱۶ سپتامبر، ادعا می کند که این شرکت “ممکن است خدمات یا محصولات مالی را بدون مجوز در بریتانیا ارائه کند. “در خطاب به مشتریان بالقوه، FCA خاطرنشان می‌کند که اگر مشکلی پیش بیاید آن‌ها نمی‌توانند پول خود را پس بگیرند یا به دنبال حمایت از طرح جبران خدمات مالی FCA باشند.”

مقررات جدید متمرکز بر ارزهای دیجیتال در ژانویه ۲۰۲۰ وضع شد تا به FCA اجازه دهد بر مشاغل فعال در این فضا نظارت کند و مقررات AML و مبارزه با تامین مالی تروریسم را اجرا کند. همانطور که سخنگوی FCA در ماه اوت به کوین تلگراف توضیح داد:

ثبت نام موفقیت آمیز به شرکتی بستگی دارد که حداقل استانداردهای مورد انتظار ما برای جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم را رعایت کند، و شاهد بوده ایم که تعداد زیادی پرچم قرمز جرایم مالی توسط کسب و کارهای کریپتو که به دنبال ثبت نام هستند، از قلم افتاده است.

اگرچه هیچ درک روشنی از پیامدهای فوری برای نهادهای ثبت نشده وجود ندارد، FCA مطمئناً در هنگام اجرای قانون مهربان نیست. در ۱۳ سپتامبر، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پرداخت الکترونیکی در بریتانیا، ePayments، سه سال بعد پس از دریافت سفارش مربوطه از FCA به دلیل ضعف های ادعایی در “کنترل جرایم مالی”، عملیات تجاری خود را تعطیل کرد.

این اولین بار نیست که صرافی ارز دیجیتال FTX توجه رگولاتورها را به خود جلب می کند. در ۱۹ آگوست، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) نامه توقف و انصراف برای این شرکت صادر کرد و مدعی شد که مردم را در مورد برخی از محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال که توسط FDIC بیمه شده اند گمراه کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx