دو کوان کجاست؟

دو کوان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 668 نفر

دوکوان میگوید که در حال فرار نیست

دو کوان که شایعه شده است از زمان سقوط پروژه رمزنگاری‌اش، ترا در سنگاپور زندگی می‌کند، اکنون ادعا می‌کند که از مقامات فرار نمی‌کند و می‌خواهد “حقیقت” را در مورد آنچه اتفاق افتاده روشن کند.

در یک سری توییت در روز شنبه، بنیانگذار این رمز ارز گفت که آماده است جزئیاتی در مورد مکان خود به افراد خاص ارائه دهد و بیشتر درباره آنچه که انجام داده است روشن شود.

به گزارش یونهاپ نیوز، دادستان های کره جنوبی روز یکشنبه گفتند که کوان “بدیهی است که در فرار است” و همکاری نمی کند. آنها گفتند که کوان در ماه آوریل به سنگاپور پرواز کرد تا از تحقیقات فرار کند و شعبه ترا مستقر در کره این شرکت را منحل کرد.

کوان نوشت: «من «در حال فرار» یا چیز مشابهی نیستم. برای هر سازمان دولتی که تمایل به برقراری ارتباط نشان داده است، ما در همکاری کامل هستیم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.»

ما در حال دفاع از خود در حوزه‌های قضایی متعدد هستیم . ما خود را در حد بسیار بالایی از صداقت نگه داشته‌ایم و مشتاقانه منتظر روشن شدن حقیقت در چند ماه آینده هستیم.

هفته گذشته، دادگاهی به دلیل ادعای نقض قوانین بازار اوراق بهادار و بازار سرمایه، شش حکم بازداشت را برای کارمندان سابق شاغل در استارت آپ، از جمله دو کوان و افسر مالی هان مو، به دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول صادر شد.

اطلاعات آنها همچنین از طریق یک اعلامیه قرمز به کشورهای عضو اینترپل ارسال شد و امکان دستگیری آنها در حوزه های قضایی متعدد را فراهم کرد. محاسبه زیان دقیق سرمایه گذاران ترا دشوار است، اما لونا و استیبل کوینش با هم بیش از ۴۱ میلیارد دلار  درست قبل از انفجار ارزش داشتند.

بر اساس گزارش های کره جنوبی، تمامی افراد تحت تعقیب در زمان صدور حکم بازداشت در سنگاپور ساکن بودند. اما پلیس سنگاپور روز شنبه به رویترز گفت که کوان در حال حاضر آنجا نیست. آنها افزودند که به دادستان های کره جنوبی در محدوده مجاز و تعهدات بین المللی خود کمک خواهند کرد، اما محل اختفای سایرین را روشن نکردند.

در حال حاضر برای کوان دشوار است که از هر کجا که باشد سفر کند زیرا دادستان ها نیز، در حال بی اعتبار کردن پاسپورت او هستند. با این حال، این روند ممکن است به تعویق بیفتد زیرا مقامات کره جنوبی در حال هماهنگی با سنگاپور برای بازگرداندن ۵ پاسپورت متعلق به شرکت های Terraform بودند.

کوان در توییتی به شوخی گفت که مدتی است که دویده نبوده( فرار نکرده بودم) و احتمالاً باید شروع کند.

بنابراین، در این مرحله، محل اختفای کوان همچنان یک راز باقی مانده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx