نرخ هش دوج کوین به بالاترین سطح ۷ ماهه رسیده است

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

بر اساس داده‌های کوین وارز (CoinWarz)، نرخ هش جهانی بلاک‌چین دوج کوین به بالاترین حد هفت ماهه خود در حدود ۸۱۵ ترا هش بر ثانیه (TH/s) رسیده است. این افزایش ممکن است به دلیل خرید توییتر توسط ایلان ماسک و افزایش علاقه به این شبکه باشد.

خرید دوج کوین

این رقم، در حالی که هنوز حدود ۱۹.۴ درصد از نرخ هش بالای قبلی، یعنی ۱.۳۴ پتا هش در ثانیه (PH/s) که در آوریل به دست آمد، حدود ۱۹.۴ درصد کاهش دارد، اما نشان دهنده افزایش علاقه به اختصاص قدرت محاسباتی برای کسب پاداش بلوک در دومین بلاک چین بزرگ اثبات کار (PoW) است. احتمالاً می توان این علاقه را به اقدامات انجام شده توسط ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یکی از حامیان قدیمی دوج کوین، برای خرید پلت فرم میکروبلاگینگ توییتر نسبت داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، مهلت نهایی برای بسته شدن معامله به سرعت نزدیک می شود، حتی در حالی که گفته شده است که شرکت رسانه های اجتماعی در حال انجام اقداماتی برای آماده سازی فروش است.

آیا سرمایه گذاران دوج کوین برای خرید توییتر ماسک آماده می شوند؟

پس از خرید توییتر، حدس زده می‌شود که ماسک به سمت پیاده‌سازی DOGE، توکن بومی بلاک چین دوج کوین در توییتر حرکت کند. مدیر عامل میلیاردر اغلب تکرار کرده است که به حمایت از دوج کوین ادامه خواهد داد و او حتی از قبل این میم کوین را به عنوان پرداخت در شرکت های خود می پذیرد. در همین حال، سرمایه‌گذاران DOGE نیز نشانه‌هایی از خوش‌بینی برای پامپ قیمت پس از تکمیل خرید نشان می‌دهند. U.Today اخیرا گزارش داد که نهنگ ها در حال انباشت DOGE هستند. به ویژه نهنگ های زنجیره بایننس که این توکن را به ۱۰ دارایی بزرگ خود بازگردانده اند. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، دوج کوین در حدود ۰.۰۶ دلار معامله می‌شود که ۰.۱۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته در زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx