تتر ۷۰ درصد از حجم معاملات استیبل کوین ها را در اختیار دارد

استیبل کوین تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

تسلط ۷۰ درصدی تتر بر حجم معاملات استیبل کوین ها

استیبل کوین‌ها در طول سقوط مداوم بازار ارزهای دیجیتال از زیان مستثنی نبوده‌اند، اما دارایی‌های اصلی آن همچنان پابرجا هستند و تتر (USDT) نه تنها رتبه سوم را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد، بلکه بر صرافی‌های متمرکز بر اساس حجم معاملات استیبل کوین تسلط دارد. طبق جدیدترین داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم تحلیل رمزنگاری کوین متریکس در ۱۸ اکتبر، سهم تتر از حجم معاملات در بازارهای صرافی متمرکز (CEX) در بین تمام استیبل‌کوین‌ها بالاترین میزان است.

حجم معاملات استیبل کوین

به طور خاص، تتر  در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از کل حجم معاملات گزارش شده توسط صرافی ها را به خود اختصاص می دهد، علیرغم اینکه این سهم کمتر از نوبت سال است.  بایننس یو اس دی(BUSD)  رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و به لطف استفاده بیشتر به عنوان دارایی مظنه در  صرافی بایننس، شاهد افزایش سهم حجم نقدی است. تتر و BUSD پس از USD Coin (USDC) و دای (DAI) قرار می‌گیرند، که اولی استفاده نسبتا کمی داشته است، به‌ویژه پس از طرح بایننس برای منسوخ کردن جفت‌های قیمتی USDC در صرافی ارز دیجیتال و تبدیل تمام استیبل کوین‌ها به BUSD.

تسلط بر ارزش بازار

طبق داده‌های منتشر شده توسط مساری، اقدامات بایننس را می‌توان به تسلط ارزش بازار USDC بر اتریوم (ETH) نیز نسبت داد که در ماه اکتبر به ۳۹٪ کاهش یافت، پس از اوج خود در اوایل جولای که ۴۴٪ از بازار را به خود اختصاص داد. در عین حال، همانطور که پلتفرم اطلاعاتی بازار ارزهای دیجیتال تاکید کرد، این تصمیم بزرگ نتوانسته است به بیش از ۵ درصد افزایش سهم بازار در شبکه اتریوم برای BUSD دست یابد. در سراسر بلاک چین، تتر موقعیت خود را به عنوان بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار حفظ کرده است. مساری در توییتی در ۱۶ اکتبر تاکید کرد، با این حال، “از تابستان به شدت آسیب دیده است و هنوز بهبود نیافته است.”

در نهایت، شایان ذکر است که ارزش کل بازار استیبل کوین‌ها در سال ۲۰۲۲ مطابق با احساسات بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته است، اگرچه طبق گزارش کوین متریکس در حال حاضر حداقل ۱۳۵ میلیارد دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx