غلبه دوج کوین بر سطح بحرانی و جهش ۱۵ درصدی

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 394 نفر

دوج کوین (DOGE) به دنبال یک حرکت روزانه به سمت ۰.۰۸۴۷ دلار، مستقیماً به سود هفتگی ۱۱.۴% می رسد. دوشنبه برای دوج کوین فوق‌العاده بود زیرا قیمت میم کوین مورد علاقه ایلان ماسک، ۱۵٪ افزایش یافت.

و این فقط دوج کوین نیست که از حرکت صعودی لذت می‌برد، زیرا سایر میم کوین‌ها مانند شیبا اینو با ارتقای آینده شبکه اتریوم رشد انفجاری در آخر هفته احساس کرده‌اند.

دوج کوین

دوج کوین، به سمت شکستن مقاومت کلیدی

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، قیمت DOGE تا زمان نوشتن این مقاله ۴.۰۸٪ کاهش یافته و در ۰.۰۸۲۹ معامله می شود. در این مرحله، هدف DOGE شکستن سطح مقاومت کلیدی ۰.۰۸۷ دلار است. اگر دوج کوین بتواند با موفقیت از این مانع عبور کند و قیمت را ثابت کند، ممکن است در روزهای آینده شاهد رشد بی‌سابقه‌ای باشد.

سروصداهایی در جریان است که به رشد DOGE به عنوان “مصنوعی” اشاره می کند. همچنین به معامله‌گران هشدار داده می‌شود که در مورد پروژه‌های جعلی محتاط باشند. یک واقعیت ترسناک این است که کلاهبرداری های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد. آن ها خود را به دوج کوین پیوند می دهند تا اثر نفوذ داشته باشند.

رشد دوج کوین با خوش بینی بازار تسریع شد. این زمانی بود که توسعه دهندگان و جامعه دوج کوین هشدارهایی را اعلام کردند تا به همه اطلاع دهند که از زنجیره هایی که دارای پیشوند DOGE هستند دوری کنند. حال، اگر رشد DOGE توسط این پروژه‌های جعلی ایجاد شود، به راحتی می‌توان فرض کرد که رشد دوج کوین کاملاً مصنوعی است.

سرمایه گذاران دوج در انتظار ادغام اتریوم

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر ورود هستند و خود را به موقع برای ادغام DOGE با اتریوم قرار داده‌اند.

این ارتقاء نرم افزاری قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ اتفاق بیفتد و هدف آن انتقال اتریوم از مکانیسم اثبات کار به اثبات سهام است.

هیدن هیوز، مدیر عامل آلفا ایمپکت، مطمئن است که سرمایه‌گذاران خرد اعتماد خود به دوج را تجدید کرده‌اند که نه تنها بر آن بلکه بر SHIB و DOGE نیز تأثیر خواهد گذاشت. هر دو در آخر هفته رشدی کردند که نشان دهنده احیای اعتماد سرمایه گذاران است. با این حال، سیسی لو، مدیر عامل Venn Link، هشدار داد که معامله‌گران مراقب میم کوین‌ها باشند زیرا در مقایسه با اتریوم و بیت‌کوین فاقد ارزش سودمند و ارزش بازار هستند.

با توجه به تحلیل تکنیکال، قیمت دوج کوین از ۰.۰۸۴۷ دلار اصلاح شد که ممکن است بلند مدت باشد. علاوه بر این، SMA با دوره ۱۰۰ روزه برای جلوگیری از تضعیف یا فشار دادن DOGE به زیر حمایت اولیه کوین که در ۰.۰۷۰۰ دلار قرار دارد، به حرکت در می آید. با فشار نسبتا کمی، قیمت DOGE ممکن است به بیش از ۰.۱۰۰۰ دلار افزایش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx