فروش توکن های غیرمثلی لیگ فوتبال استرالیایی در ۱۲ ساعت

توکن های غیرمثلی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 540 نفر

فروش اولین نسخه محدود توکن های غیرمثلی لیگ فوتبال استرالیایی در کمتر از ۱۲ ساعت

اولین نسخه محدود از توکن های غیرمثلی (NFT) لیگ فوتبال استرالیایی (AFL) روز چهارشنبه با استقبال چشمگیری مواجه شد و در کمتر از ۱۲ ساعت به فروش رسید.

در ۱۷ آگوست، لیگ فوتبال “Ripper Skipper 2022” را از طریق برنامه مینت خود راه اندازی کرد و به افرادی که به لیست مجاز پیوستند، اجازه می داد یکی از ۳۸۰۰ بسته رزرو شده را خریداری کنند.

مینت NFT های لیگ فوتبال استرالیایی به پایان رسید

ما خوشحالیم که لیست مجاز مینت NFT های لیگ فوتبال استرالیایی را در کمتر از ۱۲ ساعت فروخته شد.

یک تشکر بزرگ از جامعه ما که در این پروژه شرکت کردند، دنبال کردند و از آن حمایت کردند!

منتظر برنامه های بعدی باشید

حساب توییتر لیگ فوتبال آمریکایی – ۱۷ آگوست ۲۰۲۲

این بسته‌ها با قیمت خرده‌فروشی ۳۴.۳۹ USDC عرضه می‌شوند و برآورد می‌شود که این پروژه بیش از ۱۳۰,۰۰۰ دلار را از طریق ارزدیجیتال USDC جمع‌آوری کرده باشد. هنوز قابلیت خرید این توکن های غیرمثلی با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال امکان پذیر نشده است.

NFT های Ripper Skipper 2022 دارای ۷۸ لحظه مهم و برجسته از فصل ۲۰۲۱ هستند که از ویدئو و صدا استفاده می کنند. هر بسته دارای سه “لحظه” در سه سطح نادر مختلف، معمولی، لوکس و سوپرلوکس است.

محتوای دیجیتال هر نسخه محدود نیز در دسترس است. هر کسی که در اولین ایردراپ شرکت کرد، ۱۰٪ شانس دارد که یک AFL Mint Genesis Ball دریافت کند.

در حالی که مینت اولیه ظرف چند ساعت تمام شد. عموم مردم به یک برنامه مینت توکن های غیرمثلی دیگر در ۲۴ آگوست دسترسی خواهند داشت.

برنامه لیگ فوتبال استرالیایی برای متاورس

NFTها گواهی‌های دیجیتالی ذخیره‌شده در بلاکچین هستند که مالکیت یک دارایی دیجیتال یا فیزیکی را اثبات می‌کنند، که اغلب یک اثر هنری است. اما AFL Mint برنامه‌هایی برای گسترش این مفهوم و ارائه رویدادهای روز بازی، بلیط‌ها و فرصتی برای ملاقات با بازیکنان در متاورس دارد.

کایلی راجرز، مدیر کل اجرایی مشتریان و بازرگانی لیگ فوتبال استرالیایی، گفت که آنها امیدوارند از این فناوری برای ایجاد تجربیات بهتر طرفداران استفاده کنند.

ما از طریق نام تجاری AFL Mint خود، لحظات هیجان‌انگیز جدیدی را در رقابت‌های مردان و زنان راه‌اندازی می‌کنیم، به علاوه بزرگان گذشته و سایر محصولات منتشر شده را جشن می‌گیریم که تجربه‌ای منحصر به فرد از طرفداران را به ارمغان می‌آورد که قبلاً ندیده‌ایم.

لیگ فوتبال استرالیایی در ماه آوریل بازار NFT خود را به نام AFL Mint اعلام کرد. و فاش کرد که یک شراکت پنج ساله با  Be Media، یکی از شعبه‌های مستقر در شهر پرت وغول دنیای بازی NFT Animoca Brands  در هنگ کنگ امضا کرده است.

این بازار در سال ۲۰۲۳ راه اندازی می شود و امکان فروش و معامله بین طرفداران و کلکسیونرها را فراهم می کند.

به دنبال ترند جهانی

به نظر می رسد راه اندازی پروژه توکن های غیرمثلی لیگ فوتبال استرالیایی به دنبال تب و تاب پروژه های NFT لیگ های ورزشی مختلف در سراسر دنیا  انجام شده است.

NBA بازار NBA Top Shot را در سال ۲۰۲۰ با تحسین کارشناسان این حوزه راه اندازی کرد. در حالی که یک پروژه جدید با نام UFC UFC Strike را در فوریه سال جاری ایجاد کرد.

سایر قوانین ورزشی استرالیا نیز از همین روند پیروی کرده اند. کریکت استرالیا (CA) و انجمن کریکت کاران استرالیا (ACA) در ماه آوریل یک قرارداد مجوز چند ساله با پلتفرم کلکسیونی مستقر در سنگاپور راریو و شرکت تجاری NFT BlockTrust امضا کردند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx