افزایش مشکوک حجم معاملات دوج کوین

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

بررسی دوج

کاهش حجم معاملات دوج کوین  ممکن است نشان دهد که سرمایه‌گذاران شروع به از دست دادن علاقه خود به سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در مورد سرمایه‌گذاری «محافظه‌کارانه‌تر» می‌شوند و بالعکس، آن را به یک معیار مهم برای  و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

سایت تجزیه و تحلیلی WhaleStats از ۱۰۰ دارنده برتر در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) نشان از افزایش ۴۱۴ درصدی حجم معاملات و همچنین افزایش ۱۰ درصدی در آدرس ها دارد. این در حالی است که دوج کوین در بین ۱۰ توکن برتر خریداری شده برای ۱۰۰ نهنگ بزرگ BSC در ۲۴ ساعت گذشته باز می گردد.

قابل ذکر است، تراکنش‌های بزرگ، که معمولاً به تراکنش‌های بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار در شبکه ذوج کوین  اشاره می‌کنند، در ۲۴ ساعت گذشته به ازای داده‌های IntoTheBlock،  هفده درصد افزایش یافته‌اند.

آیا زمان حرکت قیمت دوج کوین دیگری است؟

اگرچه دوج کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخ ۰.۷۳۷ دلار در ماه می ۲۰۲۱، ۹۱.۵۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است، این واقعیت که چندین معامله‌گر در موقعیت‌های خود باقی مانده‌اند، همچنان دلگرم‌کننده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از ابزار تحلیل زنجیره ای IntoTheBlock، شصت و شش درصد از آدرس ها این پروژه را برای یک سال یا بیشتر نگه داشته اند. تنها ۴ درصد از آدرس ها دوج کوین را برای کمتر از یک ماه نگه داشته اند.

این ممکن است نشان دهد که دارندگان یک رویکرد بلندمدت و چسبیدن به موقعیت های خود هستند. در ۵ سپتامبر، دوج کوین یک بار دیگر از سطح حمایت ۰.۰۶۱ دلار جهش کرد، اگرچه این بازگشت قدرت نداشت. این بدان معناست که هیچ خرید فعالی در سطوح فعلی وجود نداشته است.
بنابراین، دوج کوین ممکن است در معاملات محدوده به جز حرکت پایدار بالای ۰.۰۶۸ دلار (MA 50 روزانه) ادامه یابد. در این صورت، دوج کوین ممکن است مانع بعدی در نمودار را در ۰.۰۹۱ دلار هدف قرار دهد.

از سوی دیگر، RSI زیر علامت خنثی ۵۰ نشان دهنده یک مزیت جزئی برای خرس ها است. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید، دوج کوین می تواند بهحمایت بعدی با ۰.۰۵ دلار کاهش یابد. در زمان انتشار، دوج کوین با ۱.۶۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۰۶۱ دلار معامله می شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx