نظرات مدیر عامل CoinGecko در فورک های احتمالی اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

بسیاری بر این باورند که پس از انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS)، گروهی از استخراج‌کنندگان اتریوم یک فورک اثبات کار (PoW) شبکه ایجاد می‌کنند تا همچنان بتوانند به استخراج ادامه دهند. یک مدیر اجرایی معتقد است که راه هایی برای دارندگان اتریوم موجود دارد تا از این رویداد آینده استفاده کنند.

بابی اونگ، یکی از بنیانگذاران وب سایت اطلاعات رمزی CoinGecko، در یک عنوان توییتری، استراتژی های خود را در مورد آینده ادغام اتریوم به اشتراک گذاشت. به گفته Ong، دارندگان ETH به زودی ایردراپ توکن های ETH PoW را دریافت خواهند کرد .

اونگ خاطرنشان کرد که ساده‌ترین راه برای دریافت فورک ایردراپ، نگه داشتن اتریوم در صرافی‌هایی است که از فورک‌ها پشتیبانی می‌کنند. با این حال، نگه داشتن ETH در کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز مؤثر است و می‌تواند یک معامله‌گر را واجد شرایط برای همه توکن‌های فورکی کند.

برای به حداکثر رساندن مقداری که دارندگان می توانند دریافت کنند، مدیر اجرایی همچنین به معامله گران توصیه کرد که توکن های خود را به شبکه اصلی اتریوم برگردانند، اتر Wrapped (wETH) خود را باز کنند و نقدینگی اتریوم خود را از پروتکل های مالی غیرمتمرکز (دیفای) حذف کنند.

 

علی‌رغم این نکات، اونگ خاطرنشان کرد که اگرچه ممکن است واجد شرایط دریافت همه توکن‌های فورک شده باشد، اما ادعای همه ایردراپ‌ها را نخواهد داشت، زیرا برخی از آنها می‌توانند تلاش‌های کلاهبرداری باشند که سعی می‌کنند به امضا و کلیدهای او دسترسی پیدا کنند. مدیر اجرایی همچنین به اشتراک گذاشت که استراتژی او برای توکن های فورک شده این است که “همه آنها را فورا بفروشد.” او نوشت:

تقریباً تمام توکن‌های فورک در حال حاضر مرده‌اند، زیرا صرفاً برای مشغول نگه داشتن ماینرها به طور موقت با استخراج و هیچ انگیزه‌ای برای رشد جامعه و استفاده خود ساخته شده‌اند.»

در همین حال، بازار توکن غیرقابل تعویض OpenSea گفت که از NFT های فورک شده در پلتفرم خود پشتیبانی نخواهد کرد. پلتفرم تجاری محبوب NFT اخیراً اعلام کرد که فقط از NFT ها در بلاک چین PoS ارتقا یافته پشتیبانی می کند. به غیر از OpenSea، پروژه اوراکل بلاک چین Chainlink نیز با اعلام اینکه فورک های PoW توسط چین لینک پشتیبانی نمی شود، حمایت خود را از شبکه ETH ارتقا یافته ابراز کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx