تحلیل کوتاه وضعیت بیت کوین و شاخص ها

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین در معاملات بعد از ظهر دوشنبه در آسیا افزایش یافت، اما همچنان زیر خط مقاومت 20000 دلاری معامله می شود، سطحی که تاکنون از اواخر ماه اوت در نوسان بوده است. اتریوم  همراه با سولانا و پولکادوت. کاردانو سودهای صبحگاهی را پس دادند .   بیت کوین با 0.15 درصد افزایش در 24 […]

بیت کوین

بیت کوین در معاملات بعد از ظهر دوشنبه در آسیا افزایش یافت، اما همچنان زیر خط مقاومت 20000 دلاری معامله می شود، سطحی که تاکنون از اواخر ماه اوت در نوسان بوده است. اتریوم  همراه با سولانا و پولکادوت. کاردانو سودهای صبحگاهی را پس دادند .

 

بیت کوین با 0.15 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته تا ساعت 4 بعدازظهر، با قیمت 19745 دلاری رسید. در هنگ کنگ. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم 0.91 درصد افزایش یافت و با قیمت 1562 دلار معامله شد.

کاردانو 1.06 درصد در 24 ساعت قبل از دست داد و به 0.488 دلار آمریکا رسید، اگرچه در هفت روز گذشته 12.62 درصد افزایش یافت – تنها سکه در بین 10 سکه برتر از نظر ارزش بازار که یک افزایش هفت روزه دو رقمی را ثبت کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کارگزاری آنلاین Robinhood در روز پنجشنبه لیست کاردانو را در پلتفرم خود پیش از هارد فورک Vasil در بلاک چین اعلام کرد.

پولکادات در 24 ساعت گذشته 2.89 درصد افزایش یافت و به 7.47 دلار آمریکا رسید، که بزرگترین حرکت در بین 10 شرکت برتر CoinMarketCap است. سولانا 1.32 درصد افزایش یافت.
بازارهای سهام آسیا کمتر تا اندکی تغییر کردند. شاخص Hang Seng هنگ کنگ با 1.16 درصد کاهش به 19225.70 رسید که پایین ترین سطح از اواسط مارس است. شاخص شانگهای کامپوزیت 0.42% افزایش یافت در حالی که شاخصNikkei یازده دهم درصد کاهش یافت.

چین در حال تمدید قرنطینه‌های مربوط به کووید-19 در بیشتر بخش‌های کلانشهر جنوب غربی چنگدو است و آزمایش‌های انبوه را تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داد که نشان‌دهنده رکود بیشتر در اقتصاد است. مقامات روز پنجشنبه شهر را در قرنطینه قرار دادند. در همین حال، شنژن گفت که از روز دوشنبه اقدامات محدودکننده ضد ویروسی را اتخاذ خواهد کرد.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران تحت‌تأثیر گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه قرار نگرفته‌اند، که نشان می‌دهد استخدام در ماه اوت در ایالات متحده کند شده است و نرخ بیکاری از 3.5 درصد در جولای به 3.7 درصد در ماه اوت افزایش یافته است. در حالی که این امر حاکی از کاهش احتمالی تورم است، به نظر می رسد  که سیاست تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره را تغییر نخواهد داد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx