تحلیل کوتاه وضعیت بیت کوین و شاخص ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

بیت کوین در معاملات بعد از ظهر دوشنبه در آسیا افزایش یافت، اما همچنان زیر خط مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری معامله می شود، سطحی که تاکنون از اواخر ماه اوت در نوسان بوده است. اتریوم  همراه با سولانا و پولکادوت. کاردانو سودهای صبحگاهی را پس دادند .

 

بیت کوین با ۰.۱۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۴ بعدازظهر، با قیمت ۱۹۷۴۵ دلاری رسید. در هنگ کنگ. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم ۰.۹۱ درصد افزایش یافت و با قیمت ۱۵۶۲ دلار معامله شد.

کاردانو ۱.۰۶ درصد در ۲۴ ساعت قبل از دست داد و به ۰.۴۸۸ دلار آمریکا رسید، اگرچه در هفت روز گذشته ۱۲.۶۲ درصد افزایش یافت – تنها سکه در بین ۱۰ سکه برتر از نظر ارزش بازار که یک افزایش هفت روزه دو رقمی را ثبت کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کارگزاری آنلاین Robinhood در روز پنجشنبه لیست کاردانو را در پلتفرم خود پیش از هارد فورک Vasil در بلاک چین اعلام کرد.

پولکادات در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸۹ درصد افزایش یافت و به ۷.۴۷ دلار آمریکا رسید، که بزرگترین حرکت در بین ۱۰ شرکت برتر CoinMarketCap است. سولانا ۱.۳۲ درصد افزایش یافت.
بازارهای سهام آسیا کمتر تا اندکی تغییر کردند. شاخص Hang Seng هنگ کنگ با ۱.۱۶ درصد کاهش به ۱۹۲۲۵.۷۰ رسید که پایین ترین سطح از اواسط مارس است. شاخص شانگهای کامپوزیت ۰.۴۲% افزایش یافت در حالی که شاخصNikkei یازده دهم درصد کاهش یافت.

چین در حال تمدید قرنطینه‌های مربوط به کووید-۱۹ در بیشتر بخش‌های کلانشهر جنوب غربی چنگدو است و آزمایش‌های انبوه را تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داد که نشان‌دهنده رکود بیشتر در اقتصاد است. مقامات روز پنجشنبه شهر را در قرنطینه قرار دادند. در همین حال، شنژن گفت که از روز دوشنبه اقدامات محدودکننده ضد ویروسی را اتخاذ خواهد کرد.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران تحت‌تأثیر گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه قرار نگرفته‌اند، که نشان می‌دهد استخدام در ماه اوت در ایالات متحده کند شده است و نرخ بیکاری از ۳.۵ درصد در جولای به ۳.۷ درصد در ماه اوت افزایش یافته است. در حالی که این امر حاکی از کاهش احتمالی تورم است، به نظر می رسد  که سیاست تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره را تغییر نخواهد داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx