معرفی استاندارد DRC-20 باعث افزایش تعداد تراکنش‌های دوج کوین شد

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 891 نفر

به لطف معرفی اخیر استاندارد توکن DRC-20، تعداد تراکنش‌های دوج کوین (Dogecoin) افزایش یافت.

تراکنش‌های دوج کوین افزایش یافت

داده‌های منتشر شده از bitinfocharts.com، نشان می‌دهد که تراکنش‌های روزانه دوج کوین اخیراً افزایش چشمگیری داشته و در ۱۴ می به اوج خود در حدود ۶۳۰,۰۰۰ تراکنش رسیده است. در حالی که این تعداد ذره‌ای کمتر از بیت کوین بود اما برای پیشی گرفتن از لایت کوین (که در آن زمان حدود ۳۵۰۰۰۰ تراکنش روزانه داشت) کافی بود. البته ناگفته نماند که تراکنش‌های روزانه بیت کوین و لایت کوین از آن زمان روند صعودی داشته و تراکنش‌های روزانه Dogecoin کاهش یافته است.

دلیل این حرکت صعودی، معرفی استاندارد توکن قابل تعویض DRC-20 است، که باعث شد کاربران به ضرب و انباشت توکن‌ها در شبکه دوج کوین مشغول شوند. Mishaboar، حساب توییتری که اخبار دو‌ج کوین را پوشش می‌دهد، گفت:

«بسیاری از افراد در دو روز گذشته عجله داشتند تا این «توکن‌ها» را ضرب کنند.»

تحلیل دوج کوین

به نظر می‌رسد عاملی که در پشت این علاقه وجود دارد چندین حساب توییتر باشند. این حساب‌ها بیان کردند که استاندارد DRC-20، درواقع همان BRC-20 جدید است که پپتانسل ۱۰۰ برابر آن را دارد. توکن‌های BRC-20 در ۸ می به اوج ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری رسیدند که یا یک FOMO هدایت می‌شد. پس از رکود بازار، ارزش بازار این توکن‌ها از آن زمان به ۵۴۰ میلیون دلار کاهش یافته است.

توکن‌های DRC-20 چیست؟

توکن‌های DRC-20 در ۹ می عرضه شدند و از تنظیمات فنی مشابه توکن‌های BRC-20 پیروی می‌کنند. مانند استاندارد BRC-20، مصنوعات دیجیتال (مانند کتیبه‌ها) روی هر یک از کوچک‌ترین واحدهای تقسیم‌ناپذیر DOGE – معروف به الون‌ها – که از هرکدام ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ در یک توکن دوج کوین وجود دارد، ضرب می‌شوند.

کتیبه‌ها می‌توانند حاوی «محتوای دلخواه» باشند که مصنوعات دیجیتالی بومی Dogecoin را ایجاد می‌کند؛ ویژگی‌هایی که شامل توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض (NFT) بدون زنجیره جانبی یا توکن جداگانه است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx