اکسی اینفینیتی به اپل استور افزوده شد؛ رشد ۱۲ درصدی قیمت AXS

اکسی اینفینیتی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

اکسی اینفینیتی به اپل استور افزوده شد

ارزش دلاری سرمایه‌های قفل شده در قراردادهای آتی باز (open futures contracts) مرتبط با اکسی اینفینیتی (AXS) به بالاترین سطح از فوریه رسیده است که نشان دهنده هجوم سرمایه جدید به بازار است.

اکسی اینفینیتی
پس از گزارش CoinDesk مبنی بر عرضه بازی استراتژیک Axie در فروشگاه اپلیکیشن اپل، قیمت رمزارز AXS، توکن بومی اکسی اینفینیتی، افزایش یافت. پس از انتشار این خبر، AXS بیش از ۱۲ درصد رشد کرد و از ۷.۱۶ دلار به ۸.۰۴ دلار افزایش یافت. در زمان انتشار مقاله، AXS بیشترین افزایش درصدی یک روزه خود را از تاریخ ۲۲ ژانویه ثبت کرد. این ارز دیجیتال در آوریل بیش از ۳ درصد سقوط کرد و سومین افت ماهانه متوالی خود را به ثبت رساند.

در ابتدا، کاربران فروشگاه اپل در سراسر آمریکای لاتین و آسیا در کشورهایی از جمله آرژانتین، کلمبیا، پرو، مکزیک، ونزوئلا، اندونزی، مالزی و ویتنام به بازی مبتنی بر کارت اکسی اینفینیتی دسترسی خواهند داشت. این بازی در حال حاضر ۱.۵ میلیون نصب در تمام پلتفرم‌ها را به دست آورده است. Sky Mavis، خالق این پروژه، قصد دارد دامنه بازی را از طریق کاربران موبایل گوگل و اپل گسترش دهد.

افزایش سود آزاد (Open interest)

افزایش قیمت AXS با افزایش شدید سود آزاد یا ارزش دلاری قفل شده در قراردادهای آتی باز همراه بود. این نشانه‌ای از هجوم پول و سرمایه جدید به بازار است. طبق گزارش کوین گلس، سود آزاد از نزدیک به ۴۰ میلیون دلار در روز گذشته به بیش از ۷۵ میلیون دلار افزایش یافت و به بالاترین میزان از ماه فوریه رسید. با این حال، به نظر می‌رسد که این اهرم به سمت نزولی منحرف شده است، زیرا نرخ‌های تامین مالی در بازار آتی دائمی منفی باقی مانده است. نرخ های منفی نشان دهنده غلبه موقعیت های فروش نزولی در بازار است.
سرمایه‌گذاران احتمالاً قراردادهای آتی دائمی را برای محافظت از موقعیت خرید در بازار نقدی در برابر کاهش ناگهانی قیمت، که بازتابی از عدم اطمینان به پایداری افزایش قیمت است، شورت گرفته‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx