بررسی داده های انچین در توکن CVX

بررسی توکن CVX
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

اخیراً زمان خوبی برای دارندگان CVX نبوده است، زیرا اخیراً آلت کوین با اختلاف قابل توجهی در نمودارها سقوط کرده است.توکن Convex Finance یک پروتکل دیفای است که در Curve Finance قرار دارد. این شرکت بازگشایی هفتگی توکن‌های CVX قفل‌شده با رأی را در ۳۰ ژوئن آغاز کرد تا با مشکلات نقدینگی موجود در استخر نقدینگی خود مبارزه کند. در ابتدای بازگشایی، سرمایه گذاران نگران بودند که مجموعه ای از قفل ها (۱۶ قفل) ممکن است بر قیمت CVX تأثیر منفی بگذارد. با این حال، تا قفل پنجم، قیمت هر توکن CVX بیش از ۱۰۰٪ افزایش یافت.

اکنون که تحت تأثیر رکودی که بازار کلی ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است، نگرانی های اولیه سرمایه گذاران ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شود. در واقع، CVX طی ۲۱ روز گذشته ۳۲ درصد کاهش ارزش داشته است.

طبق داده‌های Dune Analytics، تا کنون در این ماه، این پروتکل سه باز کردن قفل را اجرا کرده است. با وجود هشت بازگشایی دیگر، دارندگان چه چیزی باید در مورد عملکرد آلتکوین بدانند؟

هولدر های  CVX بشنوید

هولدر های توکن CVX در حوالی سطح قیمت ژوئن خود در زمان انتشار، ۹۱.۸۹% از بالاترین قیمت خود یعنی ۶۲.۶۹ دلار کاهش یافته است. با توجه به روند صعودی در جولای، به نظر می رسد که علاقه دارندگان به توکن بومی Convex Finance کاهش یافته است.

در نمودار روزانه، فشار خرید از ابتدای ماه کاهش یافته است. به دلیل همبستگی مثبت آن با بیت کوین، کاهش مداوم CVX باعث شده است که سرمایه گذاران با خروج از موقعیت های معاملاتی خود برای کسب سود، سرمایه های خود را نجات دهند. در نتیجه، پول کمتری که طی سه هفته گذشته به سمت انباشت CVX هدایت شده است، جریان پول Chaikin (CMF) آن ارزش منفی ۰.۳۲- را به ثبت رساند.

علاوه بر این، شاخص جریان پول این آلت‌کوین روی عدد ۳۶ تعیین شد که همان تصویر در یک روند نزولی مشاهده شد

منبع: TradingView

منبع: TradingView

در حالی که شاخص کل آدرس‌های دارای موجودی در شبکه CVX تا این ماه ۳ درصد رشد کرده است، آدرس‌های فعال در شبکه به طور پیوسته با قیمت توکن کاهش یافته است.

طبق داده های IntoTheBlock، با ۴۶۳ آدرس فعال در شبکه، ۱۹ درصد کاهش در ۲۱ روز گذشته مشاهده شده است. در ۳۰ روز گذشته، ۳۲.۸۰- درصد کاهش داشته است.

در واقع، نسبت آدرس‌های فعال در شبکه، در زمان انتشار، ۳.۶۳ درصد بود.

 

منبع: IntoTheBlock

منبع: IntoTheBlock

علاوه بر این، کاهش مداوم قیمت CVX باعث شده است که معامله گران خرده‌فروش به تدریج از بازار خارج شوند تا از سرمایه‌های خود محافظت کنند.

در ابتدای ماه، آدرس های خرده فروشی ۴.۹۷ میلیون CVX داشتند. در زمان نگارش این مقاله، این دسته از آدرس‌ها دارای ۴.۵۶ میلیون توکن CVX بودند که تنها در ۲۱ روز، ۷ درصد کاهش داشت.

منبع: IntoTheBlock

منبع: IntoTheBlock

 

برعکس، پنج نهنگ که ۹۰.۸۴ درصد از کل عرضه CVX را در اختیار دارند، در میان نزولی بازار عمومی، دارایی خود را افزایش دادند.

منبع: IntoTheBlock

منبع: IntoTheBlock

در نهایت، به دنبال معامله در برابر بازار، احساسات وزنی توکن در زمان انتشار ۰.۴۸۸- بود.

 

منبع: Santiment

منبع: Santiment

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx