بیت کوین از بین نمی رود

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

بیت کوین در چند هفته گذشته تحت آزمایش شدیدی قرار گرفته است زیرا سقوط بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری سوالاتی را در مورد دوام این صنعت ایجاد کرده است و سرمایه گذاران بار عمده سقوط را متحمل می شوند و ترس بازار به اوج جدیدی رسیده است.

ترس از رکود جهانی و بالاترین تورم در بیش از چهار دهه اخیر، ضربه سنگینی به بازار ارزهای دیجیتال جوان در سال ۲۰۲۲ وارد کرده است. رکود زمستان بی‌رحمانه ارزهای دیجیتال را به وجود آورده است. این زمستان شرکت‌هایی را که زمانی در حال رشد بودند به تعطیلی کشانده و سرمایه‌گذاران را به فروش وحشتناکی سوق داده است. نزدیک به ۲ تریلیون دلار ارزش بازار، میلیاردها دلار دارایی مسدود شده و هزاران شغل به دلیل این تلاطم از بین رفته است. اما این ضررها ممکن است تنها آغاز راه باشد.

مدیرعامل می گوید بیت کوین از بین نمی رود

با وجود دورنمای تاریک، مدیر اجرایی یک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال خوشبین است. گاوین مایکل در مصاحبه ای با یاهو فایننس در روز جمعه گفت که صنعت ارزهای دیجیتال “از بین نمی رود.” در واقع، او ادعا می کند که علاقه به این حوزه به دلیل احتمال تجدید حیات قابل توجه در سال آینده، پس از کاهش های اخیر است.

Bakkt که توسط ICE تأسیس شده است، بستری را برای سرمایه گذاران نهادی برای تجارت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. این مجموعه همچنان در بازار ارز های دیجیتال به سود خود ادامه می دهد. این سایت به تازگی همکاری خود را با ویزا برای ارائه کارت های نقدی و اعتباری کریپتو اعلام کرده است. مستر کارت نیز شریک موجود Bakkt است.

به گفته مایکل، شرکای باکت، که اکثریت آنها شرکت های بین المللی هستند، همچنان علاقه و اشتیاق قابل توجهی از خود نشان می دهند.

آنها برای مدت طولانی این حوزه را زیر نظر داشتند. آنها قله و کف هایی را که ما شاهد آن هستیم درک می کنند.

مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بازار در بلومبرگ، معتقد است چرخش شدید بازار ارزهای دیجیتال در اوایل آگوست، به رهبری بیت کوین، تازه شروع شده است.

رالی بزرگ در نزدیکی

به گفته مک گلون، پس از فروپاشی بازار کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲، بازار کریپتو در نیمه دوم سال جاری شاهد بهبود سایر طبقات دارایی خواهد بود. پس از رسیدن به ارزش ۳ تریلیون دلاری در نوامبر سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتال بدترین نیمه اول خود را پشت سر گذاشت و تا ژوئیه بیش از ۷۰ درصد سقوط کرد. به گفته تحلیلگران، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر تقریباً ۳۳ درصد از ضررهای خود را بازیابی کرد. اما همچنان بیش از ۶۰ درصد از بالاترین رکورد خود پایین تر است.

در همین حال، مایکل اظهار می کند که Bakkt به نوآوری خود ادامه می دهد زیرا “علاقه مشتریان به ارزهای دیجیتال همچنان قوی است.”

این مدیرعامل گفت:

ما به گسترش قابلیت‌های رمزارزی خود ادامه می‌دهیم تا با این تقاضاهای در حال تغییر بازار مطابقت داشته باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx