کاهش ۱۸ درصدی قیمت اتریوم به دنبال بازار قرمز

کاهش 18 درصدی قیمت اتریوم به دنبال بازار قرمز
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

بازارهای کریپتو در این هفته رشد خود را کاهش دادند زیرا بازارهای مالی در سرتاسر جهان به دلیل ترس‌های مداوم اقتصاد کلان شروع به سرد شدن کردند.

میم کوین‌ها در اوایل هفته در بازار بهتر عمل کردند. اگرچه بیشتر آنها از سود خود تسلیم شدند. میم کوین شیبا اینو حرکت خود را به آخر هفته رساند. طبق گزارش کوین گکو، شیبا در هفت روز گذشته تقریباً ۴.۶٪ افزایش یافته است و در زمان نوشتن ۰.۰۰۰۰۱۳۲۲ دلار معامله می شود.

۲۱۰ میلیون دلار از پوزیشن های خرید بیت کوین در روز جمعه لیکوئید شد و در نتیجه بازارهای کریپتو به شدت سقوط کردند. بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲ و ۱۸ درصد سقوط کردند. بیت کوین به پایین ترین حد سه هفته اخیر خود رسید. BTC در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۱۴۱۴ دلار و اتر با قیمت ۱۶۱۷ دلار معامله می شود.

در اینجا آنچه بازیکنان کلیدی درباره قیمت این هفته می‌گفتند و آنچه باید برای هفته آینده زیرنظر داشته باشید، آمده است:

جو ادغام اتریوم یا سیاست های کلان اقتصادی

روز یکشنبه QCP Capital به چرخش نزولی قیمت کریپتو در این هفته اشاره کرد. این بازارساز ادامه داد که اگرچه محرک خاصی برای فروش وجود نداشته است، رویدادهای زیر به چرخش منفی در احساس ریسک کمک کردند:

اولاً، قانون جدید فدرال رزرو منجر به متوقف شدن و کاهش معاملات سهام، افزایش بازدهی و افزایش نرخ دلار در سراسر جهان شده است.

همچنین این شرکت مستقر در سنگاپور به شایعاتی اشاره کرد که Jump Crypto ممکن است مقدار زیادی از اتریوم های خود را قبل از ادغام حذف کند، زیرا “برای کسب سود در پوزیشن لانگ اتریوم عجله دارد” این شرکت با بیان این که “سود قابل توجه، منجر به لیکوئید پوزیشن های خرید اهرمی شده است که در طی یک رالی قوی یک ماهه ایجاد شده است.” این شرکت گفت که این مورد در اتریوم قابل توجه بود که بیش از ۱۳۰ درصد در پشت روایت “ادغام” افزایش یافته است.

شرکت تجارت کریپتو کامبرلند مستقر در شیکاگو در روز پنجشنبه نظرات خود را در مورد جنبه های مثبت تر بازار کریپتو به اشتراک گذاشت. جونا ون بورگ، رئیس بازرگانی شرکت در توییتر نوشت:

برخلاف بی‌تفاوتی که مشخصه شناسایی زمستان‌ کریپتو بود، بازار کنونی (علی‌رغم چالش‌های فراوان آن) دارای فعالیت‌های معاملاتی فوق‌العاده‌ای است.

ون بورگ نوشت که حجم معاملات بیت کوین و اتریوم اندکی از حجم روزانه شاخص S&P 500 در صرافی های بزرگ فراتر می روند که به دلایل متعدد قابل توجه است. او نوشت:

اینکه که فضای رمزارز ها به نقطه ای از پذیرش رسیده است که در آن حجم معاملات و علاقه نسبت به بازار رقیب بیشتر است، از دستاورد های مهم در دنیای مالی است.”

قیمت کف NFT ها نشانه ای از تغییر

قیمت کف NFT میمون های کسل (BAYC) برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ بالاتر از CryptoPunks بود. اما در آخر هفته کریپتوپانکس دوباره قیمت کف بالاتری داشت. قیمت کف پایین ترین قیمتی است که در حال حاضر یک نوع NFT برای فروش در دسترس است. کف قیمت در زمان نگارش این مقاله، ۶۵.۹۹ اتریوم برای BAYC بود که ۰.۳٪ در روز گذشته کاهش داشت و ۶۶.۴۵ اتریوم برای کریپتوپانکس که ۰.۶٪ در مدت مشابه افزایش داشت. اینکه آیا کریپتوپانکس می‌تواند این موقعیت را حفظ کند، نامشخص است.

قیمت‌ NFT ها در چند ماه گذشته آسیب دیده‌اند. زیرا بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های می و ژوئن دوره‌ای پرتلاطم را پشت سر گذاشتند. از آنجایی که NFT های مبتنی بر اتریوم بر حسب اتریوم ارزش گذاری می شوند، کاهش قیمت آن بر ارزش NFT ها زمانی که بر حسب دلار اندازه گیری می شود، تاثیر گذاشته است. علاوه بر این، تغییر پویایی بازار در طول ماه های تابستان نه تنها بر قیمت کف بلکه بر حجم فروش BAYC و کریپتوپانکس نیز تأثیر گذاشت. در واقع، کریپتوپانکس از نظر حجم تجارت بین ۸ تا ۱۵ آگوست از BAYC پیشی گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx